luni, iulie 14, 2008

am_o_durere_cerebrala!

.... exista multe lucruri pe care le cunosc: stiu sa conduc o masina, stiu sa fac salata cu ton (desi uneori imi mai scapa un ingredient din acest tip de cunoastere), stiu sa vorbesc limba romana, stiu sa ascult, stiu sa tac, etc! Pe de alta parte, exista multe lucruri pe care nu le cunosc: nu vorbesc japoneza, nu vaslesc, nu stiu sa dau cu mistria (avand in vedere ca nu stiu sa construiesc o casa), etc.
.... exista si lucruri pe care nu numai ca le stiu, dar constientizez si faptul ca le stiu si imi sunt f familiare: stiu ca ma cheama Cristina, stiu si sunt sigura ca locuiesc in Romania, stiu ca CNPu' meu incepe cu cifra 2, ca sunt nascuta pe 23 iulie (mai sunt 9 zile si schimb prefixu')..... si bineinteles exista lucruri pe care nu le cunosc si sunt constienta de faptul ca NU le cunosc si drept urmare nu-mi bag nasu': nu stiu sa fac schimbu' de ulei la masina, nu stiu sa manuiesc o macara si bineinteles nu stiu si nici nu vreau sa stiu sa rezolv treburile personale ale altora


avantaju' e la mine.... macar constientizez faptul ca nu le stiu si problema e rezolvata!

Niciun comentariu: