marți, septembrie 28, 2010

ceva!

uite cum o masina de tuns iarba, ambalata fix la orele cand oamenii normali dorm, te determina sa iti reiei activitatea blogoristica si sa dai pe afara de inspiratie, asa dintr-o data.
m-am golanit! stiu! imi fac reclama negativa, dar macar stiu ca afirm ceva adevarat. am lenevit vacanta asta maxim, am toate liniutele complete la viata...da' degeaba. nu mi-a trecut nici macar 1 secunda prin cap sa mai scriu ceva pe aici sa oripilez lumea cu lucrurile care mi se intampla, ca slava cerului au fost incredibil de multe.
am avut o vacanta memorabila, cu siguranta! a fost perfecta! am descoperit care-s adevaratii oameni care chiar tin la mine si care sunt cei care nu dau doi bani pe ceea ce sunt si ce reprezint ca om din punct de vedere emotional si care la prima vedere pareau ca au cu totul si cu totul alte pareri, am cunoscut oameni noi in circumstante cat se poate de ciudate, dar in acelasi timp simpatice, m-am amestecat printre domnisoare care la 2 secunde scapa cate-un "feeeey", "manca-mi-ai...", "da-mi-ai..." fara sa pastrez o legatura constanta cu dumnealor pentru ca involuntar te influenteaza intr-o mica mare masura si asa mai departe.
inca 5 zile si gata, ma arunc iar in valtoarea capitalei. o sa fie o "placere" sa ma amestec printre mirosuri de transpiratie proaspata si veche, boschetari, fitze, tocuri de 18 in plina dimineatza si inca nu ai bagat cofeina intravenos... o sa fie o incantare.... n-am nici un chef.
m-am obisnuit acasaaa. mama ce frumos e! sa faca mami scovergi, sa lenevesc la tara in foisor, sa socializez la cafea.... d'astea.
dar gata... de luni, incepem sa redactam lista responsabilitatilor din fiecare inceput de toamna.
vroiam sa scriu despre altceva, asta e... data viitoare. anyway, see you soon!
ma inclin!

4 comentarii:

GabrEl@@@ spunea...

feeeeey ce sucara esti!mor de tine cand vad ce belea compui...hai te poop dulke dulke!:* ne vedem diseara cu peste nostru(stirbu) la un suc!abea asteeeept!muah muah poop la tn!

Unknown spunea...

ups! se pare ca cineva s-a lasat influentata mai mult decat era cazu':))

oooooo bn feeeey! cmz?? ne vdm diseara cum sa nuh!!! poopz eo la tn!

GabrEl@@@ spunea...

salllzzzzz...ieee bine fey asta!hai poop la tine,ma duc sa imi fac unghiile mov!

Bogdan spunea...

de mine nu ai zis nimik:( trist