luni, septembrie 03, 2012

frectie la picior de lemn!

sunt drogata! panica! da... soc si groaza.... sunt drogata de la prea multa politica si lipsa de ocupatie si nu cred ca exista dezintoxicare pentru asta. ce nasol s-o ard asa la 24 de ani. m-am dedicat 100%, fix 18 ani scolii, fara rost. nu tu munca, nu tu sansa sa castig ceva experienta, fie si fara salariu la sfarsit de luna, nu nimic... cred ca o sa ma apuc sa cant manele sau sa fiu fata de la miezul noptii pe taraf tv, si asa impusc doi iepuri dintr-o lovitura, si vedeta si fac si bani. poate ca sunt prea exagerata, dar simt cum ma indrept vertiginos spre capatul puterilor in ceea ce priveste asteptarea. astept sa incep sa muncesc, poate ca suna a prostie, dar chiar vreau. vreau sa-mi pierd tineretea intr-un loc de munca, sa am unde sa ma duc dimineata si sa am de unde sa plec, sa am un birou pe care sa-mi lipesc mucii si sa primesc bani la sfarsit de luna pentru asta. daca o mai tin mult asa o sa ma lenevesc. si asa cred ca usor usor incepe sa puna stapanire pe mine si e cam periculos, se zice ca "lenea creaza mai multe probleme ca femeile" si e recomandat sa te feresti de ea; daca te prinde, greu scapi, mai greu decat de fasceita necrozata. poate ca sunteti de parere ca degeaba stau si ma plang ca o fraiera, daca nu fac nimic in privinta asta. ei bine, asta-i marea ironie :)), chiar am facut si inca mai fac multe in privinta asta, dar observ ca eforturile mele sunt fara rezultat si, pac!, ma dezumflu repede. depun cv-uri constant, fara nici un pic de efect pozitiv, nu ma suna nimeni, nu ma baga nimeni in seama, nu nimic nimeni. o sa stau sa astept sa-mi pice din cer, asa fac nesimtitii, am vorbit cu cativa si mi-au zis ca functioneaza. nu-mi ramane decat sa stau sa astept, uitandu-ma eventual la telenovele pana o sa ma prostesc complet. daca functioneaza la unii, de ce nu, si la mine?!

4 comentarii:

Sorin spunea...

Pai nu ai prea multe variante. Fie astepti sa pice din cer( asta nu prea se intampla), fie te bazezi pe vechiul PCR(Pile Cunostinte si Relatii)- asta functioneaza uneori; SAU daca faci chestii in privinta asta, fa mai multe. Poti sa suni tu la firme sa intrebi daca nu au ceva liber, chiar si pe gratis la inceput. Experienta e cea mai importanta acum. Din pacate sunt mii de studenti cu ASE care in timpul facultatii nu au facut mare lucru, si acum asta te costa. Pentru ca unii in timpul facultatii strangeau experienta, strangeau proiecte la ONG-uri, strangeau ore lucrate. Si eu m-am lovit de problema ta, m-am trezit ca trecusera 2 ani de facultate si nu aveam nici o experienta, nimic. Dar nu e prea tarziu. Bafta in continuare

Unknown spunea...

Sorin, am experienta de ONG de 4 ani, ca PR, mai am si niste cursuri in asociatii stdentesti si internship-uri, dar se pare ca sunt "padageaba" :)

Anonim spunea...

Fără cuvinte Cristina. Este un handicap al actualei generaţii. Clasa politică (în întregul ei), preocupată doar de certuri şi scandaluri, nu întreprinde nimic în ceea ce priveşte facilitarea accesului tinerilor valoroşi, spre scoaterea ţării din rahatul în care se află. Te rog doar să nu îţi pierzi speranţa. Continuă să trimiţi CV-uri. Sigur, va veni o vreme când lucrurile se vor aşeza. Împreună ştim (în această zonă),un singur adevăr: SPERANŢA MOARE ULTIMA. De asta să fii convinsă. P.S.- Urmează exemplul lui McDonald's, care, atunci când i-a venit ideea promovării ideii sale, 500 de persoane l-au refuzat. A avut încăpăţânarea de a persevera şi de de a continua. A 501-a persoană, a dat crezare ideii sale şi l-a încurajat. Astăzi, McDonald's a cucerit lumea.

Unknown spunea...

multumesc mult de tot pentru sfat! :)