luni, august 18, 2008

unde_sunt?!?!

traiesc un cosmar... cu ochii deschisi, bineinteles! de ce spun asta? pai, pentru ca in ultima vreme ma bat tot felul de ganduri spre viitor, spre ceea ce m-ar putea astepta intr-o buna zi... nu stiu daca eu voi putea fii capabila sa-mi educ copii asa cum m-au educat ai mei pe mine.. nu stiu daca eu voi putea sa le explic ce e bine si ce e rau si bineinteles daca voi avea taria sa le interzic multitudinea de lucruri care sunt interzise de obicei "copiilor"...
poate ca va intrebati ce m-a apucat?! pai sa fiu mai explicita...
... de vreo 3-4 zile am in cap o scena "TRAGICA" pe care oricat as incerca, nu o pot scoate de acolo absolut de loc.... se face ca eu, ajunsa la varsta de 45 de ani, suuuper femeie de afaceri cu un sot minunat si cu 2 copii minunati ( sau pe care ii cred minunati - baiat si fata) sunt pusa in fata unei situatii de straight face ... si anume.. intr-o zi vine baiatul meu la mine impreuna cu un amic (au 20 de ani) si ce imi zice: " mama, trebuie sa-ti spun ceva important... el, este iubitul meu.. sunt gay si cat de curand ne vom casatorii"! ( cred ca primu' gand ar fii : "gata cristino, adio soacra mare! ia-ti gandu' ".. glumesc)... dumnezeule.... sfinte sisoie.. maica precista... toti sfintii!!!!! ce naiba ii raspund?!?! ii dau sau nu o palma peste ceafa? il trag sau nu de urechi??? asta e cosmaru'.... cat de open minded as fii??!?! cum i-as spune lu' taicasu'?? cum l-as impiedica pe taicasu' sa nu-l omoare sau cum as vrea sa-l omoare....
... pur si simplu nu stiu ce m-a apucat... nu stiu cine e de vina de ceea ce traiesc eu acum, dar sunt sigura ca cineva poarta aceasta vina ... poate ca sunt pustoaicele care vor sa se maturizeze mai devreme de data limita, cele de 13-14 ani care scriu disperate revistelor ca in sfarsit le-a iesit primul fir de par pubian, sau cele care se intreaba daca nu cumva pot ramane insarcinate ca au folosit pentru prima data un vibrator si bineinteles sa nu uitam de cele care traiesc o tragedie ca iubitul Costy (15 ani) le-a parasit pentru Mimi (16 ani) pentru simplu fapt ca ea stia meserie si nu se comparau cu ele care erau virgine...
... aici sunt!! undeva la mijloc.. intre ciocan si nicovala... intre prezent si viitor... intre ce este si ce va fii... ma sperie atata progres pe orice cale... ma sperie reactiile mele de matura... ma sperie viitorul!

Un comentariu:

Anonim spunea...

hai ma ca au articole faine despre sex. e cea mai desteapta revista pt fete. Poti sa te apuci de citit playboy sau fhm. sunt haiosi rau barbatii care se consoleaza intre ei :)) luna trecuta le-am citit pe toate