vineri, august 29, 2008

unde-i_romantismu'???

de 2 saptamani am descoperit cele mai "nenorocite" (p.s. am folosit ghilimele - > imi plac) telenovele, pe nemaipomenitul post Kanal D (traiasca ei turcaletzii ca tare destepti s-au mai nascut!). pur si simplu imi alunga plictiseala. ador sa vad cum Baranica o iubeste pe Havin si bineinteles cum dna Gumus da din maini si din picioare ca Mehmet sa o placa mai ales ca s-au casatorit fara sa se cunoasca...
... trecand peste acest mic intro plictisitor propun sa trec la subiect... ei bine, unde-i romantismu'? asta-i intrebarea mea??? de ce gasim relatia "perfecta" numai in filme??? de ce EL + EA = LOVE numai prin cablul de la UPC sau RDS????
acum ceva timp v-am povestit despre carnetzelul "magic" a lu' tata, in care isi impartasea gandurile "sensibile" unei domnisoare pe nume Alina (p.s. nu era mama). m-am gandit ca daca il redeschid tzac pac... gasesc raspunsurile intrebarilor de mai sus.... dar din pacate n-a functionat, din contra m-a "ajutat" sa fac o comparatie intre generatii....
... asa ca m-am apucat sa-l rasfoiesc. inca din prima pagina am inceput sa citesc ce scria tata : " 10 septembrie 1974..... este o noapte ploioasa de toamna. ne-am despartit doar de 2 ore si gandul meu e tot la tine. inca iti mai simt parfumul. [...] ne vedem doar de doua saptamani si inca nu am apucat sa-ti ating buzele rosiatice, inca nu am apucat sa te sarut. parca's pe spini"....... intr-adevar, induiosator, frumos asta daca plasam descrierea in toamna lu' '75..... pai daca stam bine sa ne gandim la 2008, apar spinii daca in primele 2 saptamani, cei doi nu au apucat INCA sa faca sex oral.... nici pomeneala de sarut... sexu'i baza...
tot in carnetzel scria: "nemaipomenita luna. a fost minunat sa o privim impreuna. ascult vinilul de la tine la pick-up-ul din camera de la strada. Maria Ciobanu are un glas minunat. acum este melodia INIMIOARA, INIMIOARA; ti-o dedic..."
hai sa facem o comparatie, daca iti face iubitul acum o dedicatie semnata Maria Ciobanu nu ii spui tu prietenei tale??: "fata ce demodat e asta, vai ce nashpa, auzi tu, maria ciobanu... ar trebui sa-i dau ultima melodie a lu' gutza. aia cu "tu romanca eu tzigan, tu cuminte eu golan". asta da melodie fata.. sa vina cu masina la mine in parcare si sa dea maxim fata.. meserie nu gluma.. sa moara toti vecinii de oftica"...
si apropo de masina... cati baieti din ziua de azi mai deschid portiera unei domnisoare??? stiu eu: NICIUNUL!!! ei nu stiu decat sa vina in parcare sau in fatza curtii (dupa caz). sa bage 3 claxoane TIIII TIIIIIIIIT (ca sa trezeasca toti vecinii si bineinteles sa inceapa toti cainii sa latre), o mai asteapta 2 minute mai baga un claxon si bineinteles cum apare, incepe sa-i faca o ditamai morala ca il asteapta Gigi la bere de o juma' de ora si din cauza ei a intarziat!!!
oricum.... orice as face si orice as zice.... deja traim in secolul vitezei. nici pomeneala de romatism. e mai ascuns decat papucu' de sub pat... pot sa stau eu si in limba si pe talpa piciorului stang sa tin 1454546584653 de farfurii din portelan de import sau de yena, ca tot nu se va schimba nimic....
are mamaia o vorba: "lasa mama toate la timpu' lor ca stai tu fara grija fiecare sac isi are peticu' lui";

mare dreptate mai are.....

4 comentarii:

Anonim spunea...

bravo cristina ,ai zis bine dar nu au urechi sa auda cine trebuie

Anonim spunea...

deci...sa mai scris un adevar....frumos...bravo

Unknown spunea...

cred ca tot raul e spre bine pana la urma... vom vedea....

ma inclin :)

Anonim spunea...

tare rau articolul...dar ultima parte a fost bestiala...:)))