marți, mai 12, 2009

bshcbshu!

iata ca dupa o absenta destul de mare, degetele mele au simtit nevoia sa simta iar tastele laptopului pentru a-si atinge scopul: o noua postare pe minunatul si demult uitatul meu blog!!!... de ce asa o mare pauza?
ei bine, nici macar eu nu stiu de ce!?... ca lipsa de imaginatie/subiecte/placere de a detalia fiecare fragment din viata mea insipida si total plictisitoare, n-am dus...numai ca, in ultima vreme m-am transformat in cel mai comod om in viata, cred! :)
mi-e mai la indemana sa stau, sa citesc sau sa vorbesc cu colegele mele de apartament despre cat de multa violenta exista in "permanentu' " vecinei de la apartamentu' 11 care este mereu, dar mereu anti - dush!!! (dar despre asta intr-o posibila postare viitoare!!!)
asa caaa... de azi, imi promit solemn ca o sa-mi reiau vechile obiceiuri si am sa relatez aici fiecare secunda petrecuta in ispititoarea noastra capitala!!!
be right back...!

Niciun comentariu: