joi, mai 21, 2009

obsesii_obsedante!


o sa trec peste incipitul plictisitor referitor la cum se scrie oBsesie, nu de alta dar chiar ar fii enervant sa povestesc cum o colega de liceu undeva in clasa a 12-a se tot contrazicea ca se scrie cu P -> adica oPsesie... stiu! este amuzant, dar altul este subiectul aici..... :)

nu stiu daca am vrobit vre-o data despre obsesiile mele... nici nu stiu daca am...ma rog, e 12:58 AM si contemplez adanc asupra situatiei in timp ce fac si o pauza din invatarea aprofundata a logisticii. revenim la subiect... am obsesii, una pe saptamana de fapt.

de ceva vreme mi-am propus sa pun 1 singura melodie sa troneze si sa se repete in playlist. saptamana asta : CeU - Lenda.

este cevaaaaa.... deosebit cu melodia asta; ma binedispune, ma intristeaza, ma relaxeaza... exista in ea un mix de sentimente uneori greu de deslusit...ma rog, in concluzie saptamana asta, azi, maine - este obsesia mea!

nu stiu care e treaba cu ce am zis eu aici, dar nu mai altceva de zis... ma bag IAR la logistica! :)

3 comentarii:

Ela spunea...

Cristina, ma faci sa ma simt prost. Tu chiar te-ai apucat de invatat la logistica ???

Unknown spunea...

de 2 zile :)... sunt la capitolul 5 deja :)

gateaja spunea...

da,e draguta melodia..pacat k nu inteleg o iota...cat despre tine...ai blog...oau:)