luni, iunie 01, 2009

remember_old_times!!!

ziua copilului!!!
asta este un moment propice sa reiau povestea veche a copilariei mele. sa-mi amintesc toate boacanele si toate lucrurile bune pe care le faceam sub atenta indrumare a mamaitei... cum ma trimitea la gradinitza in fiecare dimineatza si imi prepara mancarea mea preferata, biscuiti cu branza si magiun de struguri, cum ma astepta in poarta cand ma intorceam si avea grija sa ma intrebe "ce ai facut mamaito azi la gradinita?!", cum nu ma lasa niciodata fara gustarea de dupa amiaza, paine de casa udata cu apa si zahar, cum ma ajuta sa ma spal de vaselina dupa ce varul meu ma punea sa mananc bile de rulment de la roata de bicicleta, spunandu-mi ca's bomboane sau cum lasa orice treaba din curte si venea sa ma ajute sa-mi inving teama de avion de prafuri si elicopter... de toate astea si multe alte lucruri, imi amintesc azi cu drag.
ce daca in curand o sa am un 2 care o sa poarte in spate un 1, varsta nu o sa ma impiedice niciodata sa rememorez toate momentele placute ale copilariei mele.
la multi ani mie pentru ca inca mai sunt un copil! :)

Un comentariu:

Cristian Iordache spunea...

frumos!...bile de rulment=bomboane, m-am pacalit si eu:)))