miercuri, iunie 24, 2009

"retardeishan"_personalizat!

ei bine... uite ca a venit si vacanta si se pare ca blogul meu e cel mai fericit! :)) in sfarsit am timp sa scriu "in disperare" despre cat de "minunat" e sa stau in casa si sa sterg prafu' de 4 ori pe zi ca ma plictisesc, despre cat de mult ma "culturalizez" ca vecinu' Bobarnac da petreceri maneliste sau sa scriu despre vecina dna Zaharia care abia isi taraste picioru', dar care are mereu pretext, cate o factura sa-mi inmaneze, doar ca sa vada daca am mai facut sau nu imbunatatiri prin casa :)
dar azi n-am sa detaliez nimic din activitatile mele cotidiene. azi vreau sa ma fac de ras :)))) simt nevoia.
pt prima data plictiseala m-a impins sa fac un lucru bun: curatenie. si ce am gasit??? :)))) niste agende si 1 jurnal din adolescentza/copilaria mea tumultoasa.
si pentru ca niciodata nu mi-a placut sa-mi ascund originile proaste si ca tot timpul m-am mandrit ca am reusit sa-mi depasesc conditia de "creatoare" de cele mai proaste compuneri din lume, iata ca a venit momentu' sa fac publice prostia mea si lipsa de imaginatie din clasa a 4-a, evident.
asa caaaa: citez:
la categoria "cartea cel mai bun prieten" scriam: " de ce este cartea cel mai bun prieten? pentru ca ea ne aduce pe calea cea buna, adica ne invata sa scriem si sa citim. cartea este un bun prieten al oricarui elev. cartea are cele mai importante lucruri pe care le poate avea o carte, adica ne invata cele mai importante lucruri. cartea este cel mai sfant lucru pentru mine"....
next
la categoria "sa respiram aerul proaspat al padurilor" PROASTA Cristina scria in clasa a 4-a: "multi oameni nu stiu sa protejeze padurile si de aceea padurile nu mai sunt atat de frumoase. oamenii arunca deseuri in pamant si in apa si de aceea nu mai cresc copacii. pentru ca padurea sa fie iarasi ca inainte nu mai trebuie sa aruncam tot felul de gunoaie prin ea ci sa le adunam pentru a respira iarasi aerul proaspat al padurilor" [doooamne scriu si rad :)))... unde era logica Cristinooo?? :))]
si ultima, dar cea mai tare, categoria "suntem colegi si buni prieteni!!!"... citez:" colegii sunt cei pe care ii avem la scoala si cu care trebuie sa ne intelegem foarte bine ca si cum am fi frati. prietenii sunt cei pe care ii avem in afara scolii si cu care trebuie sa ne intelegem la fel de bine cum ne intelegem cu colegii de la scoala. noi copiii care suntem la scoala si avem si colegi si avem si prieteni trebuie sa ne intelegem ca fratii. cu fetele de la mine din clasa ma inteleg foarte bine, sunt cele mai bune prietene, nu ne certam aproape niciodata. le iubesc ca si cum ar fi surorile mele"

deci... ce am fost si ce am ajuns!!! :))))).. o bulina alba pentru "DEVENIRE"
n-am nici cea mai mica jena in a recunoaste ca n-am excelat niciodata in copilarie la capitolu' imaginatie, dar se pare ca asta s-a schimbat pe parcurs. aveam cele mai proaste compuneri la dirigentie, dar aveam prin ele ceva special, ii faceam pe toti sa rada :)... se pare ca mi-am pastrat calitatea asta pana in prezent, inca mai sunt "resursa de fun" ce naiba! :)

Un comentariu:

Iohonney spunea...

:)) vrei sa fii prietena mea?colege suntem, surori aproape.. e de bine.pup