vineri, iunie 26, 2009

"cosurile"_NU_MOR_niciodata

pentru a-mi intensifica sentimentul de vinovatie (sau nu) ca n-am mai pastrat oarecum nici o legatura cu "trecutu'", ieri m-am conversat, virtual bineinteles (ca tangibila nu pot deveni), cu o fosta colega si prietena foarte buna din liceu. "buna! care e treaba? ai schimbat tabara? n-ai mai dat si tu nici un semn..." cam asa a inceput conversatia, despre una, despre alta... pana a hotarat sa ma intrebe "CE FACI?"... si asta a fost momentul 0 al conversatiei noastre, atunci a izbucnit vulcanic frustrata din mine. "cum ce fac? ma lupt cu cosurile!!!! sunt plina!!! misuna hormonii prin mine mai rau ca ramele prin balegar. tu crezi ca mie imi convine? cum poti sa ma intrebi asa ceva?? "ce faci?" asta e intrebare?! mori!!!"... m-am calmat imediat dupa elementu' sugestiv "mori!" si am dat-o-n amintiri placute si comune.
ma intreb de ce si la 21 de ani trebuie sa trec iar prin acelasi lucru ca la 16? o fi alta etapa? "pubertate matura" sau cum naiba s-o numi! am incercat tot felul de prostii de fatza, medicamente, creme, geluri de curatzare... etc!!!
daca mai are cineva alte sugestii, sunt gata sa le experimentez imediat!!! heeeelp!

2 comentarii:

Unknown spunea...

o partida buna de ...:P

Ioana spunea...

in principiu hidratarea e de vina sau lipsa ei. cel putin asa imi zicea mie cosmeticiana. stiu prin ce treci si cat de aiurea e. eu am un gel de la himalaya cu extract de neem care curata si nu usuca pielea ca sa o faca sa fie si mai lucioasa dupa. si cand apar cosuri alternez o crema de la elmiplant cu brusture si mentol cu baneocin unguient(daca treaba e mai serioasa). cel putin pe ultimul ti-l recomand cu draga inima a mers si la mine si la multe alte prietene care trec prin asa ceva. bafta!