luni, octombrie 05, 2009

inceput de octombrie!

si iata-ma la inceput de an 3! am venit aseara in bucuresti si deja simt ca ma sufoc in atata agitatie, fum, aglomeratie si oameni.
de obicei cand iau vacanta in iunie, toata vara am alergie la Bucuresti si chiar evit sa imi fac drum pana aici. prefer orasul meu, chiar daca e mic, e voinic :P... ma relaxez, face mami ceva bun de mancare, imi da tati bani de iesit oricand, face mamaitza placinta cu mere, ma plimb prin parc, beau o bere cu Georgica, termin 2-3 pungi de seminte si etc.
aici nu e chiar atat de relaxanta atmosfera. tre' sa fi pregatit fizic si psihic pentru toate socurile pe care fara sa vrei le ai zilnic. si spunand socuri, ma refer la agitatie, hoti, cantaretii si cersetorii din metrou si ratb sau aglomeratie. din fericire, deja sunt familiarizata cu ele, dar totusi ca sa rezist am flacoanele in geanta cu nutrilite sa imi intaresc imunitatea si nelipsitele vitamine ca toate socurile astea sunt destul de extenuante, iar eu nu mai sunt chiar asa de tinerica. :)
ei bine, inceputu' asta de an a adus si o schimbare de.... cartier. am lasat Drumul Taberei pentru Nicolae Grigorescu si nu am nici cel mai mic regret, poate doar ca s-au mai diminuat subiectele pentru blog ca acolo erau chiar "bogatie", dar nu e panica, cu siguranta gasesc si pe aici ceva.
asa ca urmeaza sa vedem cum se vede viata din partea asta a Bucurestiului si cam atat pentru moment ca tre' sa o tai la faculteishan ca pentru mine acum a inceput oficial :)

4 comentarii:

No Mo' spunea...

Prima parere desteapta!
E bine ca ai lasat Dr. Taberei (cred ca singurul cartier in care m-as rataci) pentru Salajan (unde e frumos, si e si IOR-u' aproape, si strandul Titan). Felicitari.
Parerea mea...

P.S.: Eu cred ca tu te cam lauzi cu Aseis-u' ala :)) Glumesc.

Unknown spunea...

iete ca suntem si vecini :)))... nu ma dau mare cu nici un A seis, tot cu metrou'ma deplasez :)

No Mo' spunea...

Am vrut sa-ti raspund la mine, dar ma indepartam de Polanski si de evrei...

Da, faci 5 minute cu Aseis-u', daca nu prinzi rosu la Postavarului, Policlinica si metrou Titan :))

Unknown spunea...

vorbesti chineza.. inca nu's familiarizata cu zona... daca zici tu ca's numa 5 min,eu JUR!! ca te cred..:) banuiesc ca de mers regulamentar ca's destul de corecta! :P