miercuri, octombrie 28, 2009

manifest impotriva colantilor!!! :|

stiu!!! sunt extrem de puturoasa, cea mai puturoasa.... diva puturoasa a puturoaselor! o emblema as putea spune.
da, e grav! atat de grav incat trag de o carte pe care am inceput-o din anul II si care nici acum in anul III nu are sanse sa se apropie de paginile de final, dar cel mai bine se vede pe saracul bloguletz care pur si simplu nu are nici o vina. fac mea culpa si ii promit virtual ca n-am sa-l mai marginalizez "nevar evar"!!! :)
de ce "manifest impotriva colantilor!!!"??? simplu! cred ca am facut ulcior si interocolita de la atatia colanti care se muleaza pe cele mai dizgratioase fese/coapse/gambe din aglomerata capitala si umbla nestingheriti si lipsiti de cel mai mic BUN SIMT prin minunatele magistralale M3 si M2, mai precis de la Nae Grigorescu la piata Romana ca sa ma distruga pe mine nervos si sa imi acorede sansa sa umplu saci intregi de gunoi cu voma!
acesti colanti nu numai ca se muleaza, daaaar intra adanc si in locuri frontale pe care sincer nu ma intereseaza sa le "privesc", pun in evidenta aspectul "citric" al pielii shawormoase si kebabiste si nu in ultimul rand dau posibilitatea parului proaspat epilat cu 2 luni in urma sa iasa la iveala si sa respire aerul "fresi" de la metrou!!!!!!!!
sunt exasperata de situatie. ma uit in fata vad colati, stanga colanti, dreapta colanti, peste tot colanti.
stiu, suntem scavii modei. e cul sa porti ce e in trend, dar nu e mai normal sa-ti si stea bine??? eu stiu nu se poarta ce se poarta, ci se poarta ce ti se potriveste.
eh, imaginati-va ca domnisoarele "colantzate" nu erau nici pe departe unele pe care le prindea si le favoriza acest minunat obiect vestimentar.
sper ca in urmatoarele zile sa fiu scutita sa mai vad asa ceva si pentru prima data imi doresc nespus sa vina iarna ca sa fie nevoite sa se imbrace mai gros sa nu inghete......... !

3 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cioara spunea...

pai...mai sunt si fete carora le sta bine

Unknown spunea...

iti dai seama ca nu neg asta.. eu faceam referire stric la cele carora nu le sta bine cu asemenea obiect vestimentar :)