duminică, noiembrie 01, 2009

cenzurat sau... NU!

pe zi ce trece constat tot mai mult ca-s predestinata ratatilor de orice fel, oricand, oricum si oriunde. iata ca nici mediul virtual nu imi da prioritate sa traiesc intr-o atmosfera "intima" in care toata lumea "iubeste" pe toata lumea pentru ca nu ai ocazia sa vezi fata interlocutorului.
pentru ca pe mine ma amuza tot ce mi se intampla, in special ratatii frustrati care nu au avut parte de bonibon sau guma Turbo in copilarie, iata ca destinul face tot posibilul sa pot schimba "idei" in acest mediu virtual cu astfel de oameni. tin sa precizez ca sunt catusi de putin afectata de ceea ce s-a intamplat, din contra gasesc "dialogul" extrem de amuzant :))
ei bine, acum cateva seri, dat fiind ca ma plictiseam enorm, am facut imprudenta de a accepta un tanar "domn" in mica mea lista de messenger. acest "domn" fiind si "dumnealui" extrem de incantat de faptul ca a primit acceptul a inceput sa-mi vorbeasca extrem de urat! avea un lexic atat de bogat incat sintagmele si expresiile EXTREM de explicite pe care le folosea imi erau TOTAL necunoscute.
fiind extrem de amuzata de situatie am tinut sa o fac si publica. drept urmare, a doua zi la facultate am cerut consiliere bunei mele colege Pis in privinta reactiei pe care am avut-o sau ar fi trebuit sa o am in ceea ce-l priveste si brusc, concluziile nu au ezitat sa apara.
ea afladu-se intr-o perioada tumultoasa a vietii ei in care ignorarea nesimtirii umane si intinderea celuilalt obraz mizeriilor scrisurilor umane nu sunt solutii viabile de supravietuire, nici macar in jungla amazoniana de tip romanesc mi-a recomandat un mortal kombat direct, prin folosirea acelorasi arme ca pana la urma cui pe cui se scoate. asadar, domnul" in cauza ar fi trebuit sa primeasca replici gen "turna-ti-as smoala pe pancreas!" sau "fierbe-ti-as duodenul in suc gastric!".
m-am aratat usor contrariata de atitudine si am contestat-o chiar. parca cel mai destept ceda?! asa ca i-am zis ca i-am tinut piept vocabularului porcos prezentand o atitudine cat se poate de sfidatoare, gen:
a) "da, ai dreptate" cand imi spunea "distrugi fauna fa, ca ai mancat toti ursii de la zoo si flora ca te adapi in fiecare zi"
b) "oricand doresti" cand imi ura: "bea-mi-ai sperma grasa" :)
probabil ar fi trebuit sa-i spun ca pentru o friptura asortata din ciocanele de urs grizzly, aripioare de urs polar si maduva de combinatie genetica de urs, valoarea nutritiva ar putea depasi limita superioara, iar ca bautura mi-as recomanda un iaurt degresat sau o sana, nicidecum unul cu o vascozitate crescuta pentru ca sunt o persoana care se implica activ in combaterea riscurilor vasculare...
in concluzie, uneori sunt bineveniti astfel de clovni care nu fac nimic altceva decat sa-mi descreteasca fruntea de care se face vinovata scrierea minunatei mele licente. asa ca, multumesc pentru interventia din serile trecute! :)

Niciun comentariu: