duminică, noiembrie 29, 2009

fara titlu!

iata ca am reusit sa trec cu brio si de luna noiembrie... sunt la a doua viata, exact ca pisicile :)....
la ultima intalnire, daca imi amintesc bine, eram extrem de extaziasmata si incantata de "indicatiile" domnului Atkins... atat de incantata incat mi-au pus capac cu "servicii all inclusive": o tensiune scazuta, o tripla lesinare, o lovire serioasa la ochiul drept, mai mai sa devin piratA si nu in ultimul rand, 5 zile de imobilizare la pat...
eh ce sa-i faci? nu's de condamnat, ca, practic, mi-am facut-o cu mana mea... astea's rezultatele de care se "bucura" oamenii devotati si care respecta prospectul pas cu pas...
dar ca si concluzie: niciodata, dar NICIODATA nu o sa ma mai lamentez de exterior, pentru ca mai presus de toate este sanatatea si am invatat ca atata vreme cat prezinti o imagine de frustrata celor din jur, desi poate ca nu este adevarata, ceilalti exact asa or sa te perceapa... lucru testat si restestat de n ori.... pacat ca a trebuit sa trec prin asta ca intr-un final sa trag concluziile astea intelepte!...
ma inclin

Un comentariu:

Anonim spunea...

sa mai zic si eu....? cand iti ziceam sa stai linistitta CU CUrele astea de slabit....? k nu e bine...k asa... zi tu ce'mi ziceai....ca tu stii mai bine... k o sa slabesti 20 de kg ...ca o sa fi 8-> ... o sa stralucesti.... si? pentru ce? vrei sa te placa lumea pe felul in care arati?asta vrei? :) nu o sa fii prea incantata apoi....crede'ma....ma "bucur" sincer ca s'a intamplat asa....pentru ca...vezi si tu ...asa ai tras concluziile potrivite....in continuare...in urmatoarele episoade din viata ta....gandeste'te mai bine daca chiar vrei sa faci ceva....nu doar ca asa ti'a zis unul sau altul....sau k ai vazut la altcineva.... lasa aparentele....si lasa omu' sa te placa pentru ceea ce esti....ca..na...esti cineva doar...esti boboaca :))) glumesc... nu mai are rost sa'ti spun iar cine esti si ce vad eu la tine....ca stii deja.... si dak chiar insisti...o sa ti le spun in particular :))) ... ai grija de tine... te pup dulce "scumpete" :* >:D<