marți, decembrie 15, 2009

un pas mic pentru unul putin mai mare!

oficial, urasc zapada si orice fel de precipitatie care impiedica soarele sa isi faca aparitia. urasc vremea urata care ma indeamna sa fac lucruri care sunt departe de principiile mele, ce le credeam, pana nu demult, de neclintit.
decand cu zapada asta, m-am transformat intr-o maaare telenovelista.
recunosc, ma uitam la "dona barbara" doar nu e vina mea ca hormonilor mei le face placere sa-l priveasca pe santos luzardo, cand e calare.... pe situatie ,if you know what i mean :)), dar de aici pana la a descoperi cel mai penibi nume de telenovela ("fara sani nu exista paradis") credeam ca e cale lunga si batuta... se pare ca m-am inselat... toate astea se intampla ca ma complac sa duc o viata de "trantorita".
saptamana trecuta, imi amintesc ca aveam alte preferinte... iese sau nu base presedinte?! urmaream indeaproape orice fel de emisiune ce presupunea asemenea subiect... bun, a iesit, si din partea mea poate sa moara in chinuri, am hotarat sa nu ma mai intereseze politica, datorita lui. dar parca, abia acum realizez ca am facut o alegere proasta.
preferam sa ma uit la asta decat la "povestiri adevarate", ce-mi pune la dispozitie catralioane de tzoampe, gen alina plugaru, "bombele de la senzual"(azi le-am descoperit pentru prima data), blonda lu' Bote sau niste descraierate care se cracesc acum la televizor si care datorita faptului ca se alinta "iubita" intre ele, si-au pus nume de trupa "uby" si care vor sa cante, dar de iesit, nici nu incape in discutie, si care afirma ca ele-s naturale desi le curge masiv, tusu' si rimelu' si isi trec prin par unghiile false; si nu in ultimul rand, vad alte cacaturi, care slava cerului ma fac sa realizez ca altele sunt problemele vietii.
ii multumesc lu' Dumnezeu ca inca mai dispun de discernamant sa fac diferenta intre prost si bun si ca mama administreaza economic un frumos centru de copii abandonati, de la mine din oras, unde ma pot duce sa fac un lucru cu adevarat folositor. sa dau zecilor de copii o imbratisare pe care o cer cu cea mai mare sinceritate ori de cate ori, apare cate un adult la ei in camera...
asta da problema care ar trebui sa ne preocupe.. nu o pereche de cizme noi ca celelalte de anu' trecut nu mai sunt la moda sau sa ne luam lenjerie intima gen "craciunitza" pentru "uby",acum de craciun.
nu stiu ce mai am de zis... decat ca vreau sa ii dam o mana de ajutor Ioanei !!! :)

2 comentarii:

Adela spunea...

Nu ai idee cat de mult sunt de acord cu tine la faza cu zapada. Ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt intr-un loc in care nu ninge. Cand ma gandesc la mocirla din Bucuresti cand ninge imi vine sa plang.

O sa-ti spun acum ce imi spune mie lumea: Lasa ca o sa vina o vreme cand Romania o sa-si revina si nu o sa fi nevoita sa iti violezi retina cu pitzipoance tampe :)

Unknown spunea...

nu, Romania nu-si mai revine...pana ieri credeam ca daca mor cei ce au trait in revolutie, mentalitatile celor de varsta noastra, cum ar fi a mea, a ta si ale altor tineri ce ni se aseamana,mai mult sau mai putin, vor fi in siguranta.... daaaar se pare ca m-am inselat,pentru ca din pacate sunt educati in acelasi spirit prost...
o Romanie care ar da semne de "reveneala" nu promoveaza pana la refuz o manea, in campanie electorala, despre cat de bun e Basescu astfel cariid urechile electoratului, ar stii ca promovarea excesiva a unor personaje lamentabile (nikita, roxy manelista sau naomi) nu duce decat la obtinerea unui feedback invers, fata de cel dorit... si aici pot insira o gramada de lucruri...
vreau sa fiu eu acul din carul cu fan ,deocamdata imi doresc asta... nu vreau sa "fug" in alta tara, simt ca ma aflu intr-un loc cu potential si vreau sa-mi demonstrez mie asta :)