vineri, decembrie 18, 2009

trasatura de familie

nu e prima data cand o aud pe maicamea vorbind cu florile.
putin mai devreme, in incercarea mea de a ajunge la bucatarie sa beau un pahar cu apa, sa-mi potolesc setea provocata de biscuitii cu chimen, cei mai buni biscuiti din lume, apropo, aud o voce rastita in dormitorul mic.
ma uit la tata, era in canapea, in sufragerie, cazut in visare in timp ce vanghelie facea atmosfera pe realitatea.. frati nu am, surori nici atat, singura netaiata de pe lista, mama...
ma duc usurel spre usa si stau si ascult:
"fata... te rog eu, nu muri, doar nu esti prostuta sa faci asta... tocmai eu care te-am udat si am avut grija de tine.. merit sa te pierd?"
.....si dintr-o data trece la o stare emotionala mai ampla si incepe sa foloseasca un ton mai rastit: "auzi! ia vezi! ca ma enervezi, doar nu esti proasta sa mori. vezi ca te inlocuiesc cu Dracina (probabil alt soi de floare)... treaba ta! te-am avertizat! deci te inlocuiesc cu Dracina daca mori. sa nu zici ca nu ti-am zis, asa caaa, gandeste-te bine si vezi ce faci.. ori mori ori traiesti"... a terminat... m-a speriat monologu' ei.... cred ca a si scuipat floarea din vina tonului rastit, maine sigur moare ca a speriat-o saraca... dupa asta am vazut-o cum ii mangaia frunzele, cred ca era afectata pe bune.. asa ca am lasat-o si mi-am vazut de drum!
si iata cum in sfarsit am reusit sa raspund intrebarii "de unde ai atata imaginatie?".... s-a vazut... ce sa zic, e trasatura de familie! :)

2 comentarii:

Nikol spunea...

Tatal tau e domn' primar Boboc, si tu esti prietena buna buna cu Ancuta mea?!?
Ce mica e lumea!!!


P.S. e de treaba tatal tau! poate imi pune Ancuta o vorba buna, sa-mi deconteze si mie transportul! :P - glumesc...

P.S. 2. am si eu o printesa in ghiveci.una. o alint "buruiana".si eu vb cu ea uneori...

Unknown spunea...

:)))) uite doar ce i-am citit Ancai comentariul.. eram intr-o atmosfera plina de nebuloasa amandoua :)))..
cu transportul :)))... considera-l decontat incepand din momentul asta, dar spiritual:))... militez,spiritual pentru cauza ta :))