marți, decembrie 29, 2009

sfarsit de 2009

nu stiu daca e neaparat necesar sa fac o mica retrospectiva, in plan personal, al anului 2009, dar na! c-o fac.
una peste alta s-a dovedit a fi un an lenes in ceea ce ma priveste, n-am facut nimic altceva decat sa stau sa citesc, sa ma relaxez in vacante autohtone si nu numai, sa degust toate placerile verii (cele comestibile, bineinteles), sa mai fac o obsesie in plus (de parca cele pe care le aveam deja nu erau de ajuns), aaa! sa nu uitam si de noua dependenta... deja am devenit prieteni extrem de apropiati: Dl. Internet!!!.
ma bucur ca am reusit sa-mi descopar noi aptitudini si conceptii, dar si sa realizez ca ma duce capul excelent in foarte multe privinte creative :)
am realizat ca am cei mai minunati prieteni din lume, cu "ajutorul" carora am inteles ca certurile sunt maxim de constructive si de la care am imprumutat replici deja celebre: "ce tarusi coclit e asta!" sau "ce ranjet de taran cu telemea intre dinti!" ... multumiri lu' Riciu pentru astea
aducem multumiri anului 2009 si pentru implinirile materiale, care chiar daca nu primeaza pe scara personala ierarhica, au fost extrem de binevenite in multe situatii.
tot anul asta am reusit intr-un final sa nu mai rod pixuri/creioane/ gume de sters/ carioci/ markere/creioane colorate pentru ca mi s-a explicat clar, ca rosul lor face parte din riscurile aparitiei parodontozei (si ... la naiba! cine si-ar dori o parodontoza?!?!)
tot in acest an, am varsat prima lacrima, usor in coltul ochiului, cand mi s-a pus in fata, la singura Cafenea din "mirificul" meu oras, o CIOCOLATA CALDA ADEVARATA, nu apa clocita cu zahar cu "gust" de cacao si frisca in mot... Multumesc Simonei pentru trairea unei asemenea emotii!
colac peste pupaza :)... a fost un an simpatic! cluburi, evenimente the mission (multumiri lu' 2009 ca i-a marit salariu lu' tata pentru asta), invingerea cu brio a fricii de metrou (uite ce te impinge nevoia sa faci!... sa vedem poate in 2010, reusesc sa fac ceva si cu liftu'.. coming soon!!!!!) si multe alte chestii pe care acum nu mi le amintesc.
in final?!?! nu stiu. mi-e sila de polopoghia aia cu "la multi ani, sanatate si multi bani..." etc, pe care daca as scrie-o mi-as ura-o tot mie ca eu ce-mi mai citesc blogu' :)) gluma! :)) (sper!)
dar ca un final demn de mine si al spiritului meu latino (aici nu se incadreaza si Pepe) nu fac publica decat deviza personala a anului 2010: "Hai cu LICENTA! Doamne ajuta sa ma apuc sa incep s-o redactez!"
cam atat pentru moment... ne intalnim la anu' cu posturi noi si sper eu.. amuzante! :)

Niciun comentariu: