joi, decembrie 17, 2009

multumirile de joi!

multumesc domnilor si doamnelor din metrou care put a transpiratie prin canadiana/ haina sau scurta de iarna la primele ore ale diminetii (probabil sunt pastratori si o au de iarna trecuta), multumesc celor care cred ca fac glume bune si isi testeaza rezistenta la fiecare statie tinand capu' afara pana se inchid usile de la metrou si rad ca tampitii, multumesc celui care se opune unui intreg grup de zeci de oameni care urca scarile, el dorind sa le coboare, derajandu-ne pe toti, multumesc celor disperati si fara rabdare care m-au pistosit azi incat mi-am lasat obrazul cu tot cu nas si mucozitati pe usa opusa celei pe care am intrat,a metroului, multumesc patronilor magazinelor de la coloane (din piata romana) care s-au gandit sa faca usa sa se deschida in exterior; pentru ca datorita unei asemenea idei reusite, azi am avut parte de 2 usi lipite de ochi, multumesc zapezii care "face glume", depunandu-se in gluga gecii mele, pe care eu din cauza frigului m-am gandit sa o folosesc pe post de adapost astfel trantindu-mi in cap un brat de zapada ce l-am simtit pana la glezne, multumesc "domnilor" culti care s-au hlizit ca eram atat de concentrata in privinta cartii pe care o citeam, incat m-am dezechilibrat considerabil la demararea brusca a metroului, multumesc cascavalului care s-a imputit in frigider lasandu-ma fara masa de pranz si nu in ultimul rand... multumesc tatalui meu care azi si-a depasit recordul personal la intarziere: 2h 39 min 7 secunde.
multumesc tuturor ca ati reusit sa ma enervati azi, maxim... foarte maxim... cel mai maxim!

Niciun comentariu: