joi, noiembrie 05, 2009

START!

inca 30 de min si spun START! start noii mele prietenii cu dieta Atkins.
mi-am impus sa ma si tin de treaba, numai ca fiind reprezentanta de baza a femeilor retardate si nebune care vor rezultate si dupa primul minut de experienta, exista sanse mari sa devin oarecum, usor obsedata. asa ca as vrea sa imi cer scuze inca de pe acum daca cumva scap in urmatoarele posturi, ceva gen: "carnati prajiti", "omleta" sau "adio carbohidrati"... nah! fiecare experienta, cu sanse mari de traumatizare imi creeaza si repercusiuni. numai ca de data asta imi impun sa ma si tin tare pe pozitii ca sa le pot face fata! :)
stiiiiu ca e a 34657753-a cura de slabire experimentata!!! dar asta e! nu ma pot obisnui cu ideea ca asta imi e conformatia. inca mai tind sa cred ca am avut o stra stra straaa - bunica vedeta pe podium si de ce nu?! poate chiar "initiatoarea" stilului skinny! :))... (Doamne ajuta sa ma "arunc" in neamu' ei)
asa ca, va rog sa-mi tineti pumnii ca nu e gluma de data asta! adica, serios ca o fac in primul rand pentru MINE dar, si pentru minunata rochie de la zara si pentru jacheta scurta!!!!.... :)))

3 comentarii:

al3csandra spunea...

eu propun dieta urmatoare: dieta cu un nume propriu masculin, rezultatele sunt garantate, fara batai de cap, fara tenatii, fara prajituri care te cheama in timpul noptii, inghetata care-ti face cu ochiu sau mai stiu eu ce:)) sa zicem ca l cheama Petrica pe baietel, dieta se numeste dieta Petrica:)) eu sunt dovada vie a functionalitatii si veridicitatii celor mai sus stipulate. Good luck cu Atkins asta, ca si asta tot un baietel a fost:P

Unknown spunea...

ce pot sa zic... esti una dintre fericitele care au avut un Petrica Dezamagitoru' in viata ei :)))... ei bine, nu e si cazul meu. cred ca ma stiluleaza Atkins ca imi merg prea bine toate :))))..siiii..acumulez! :P
si, la naiba! cu baieteii... daca fac ceva, cu siguranta pt mine nu pt domniile lor. NICIODATA!!!!!

Cristian Iordache spunea...

dreptate al3csandrei:P...mult mai la indemana si mult mai eficienta o dieta Petrica;))...dreptate si tie..nu trebuie sa faci cevA pt domniile noastre ci pt tine!ai sa vezi k totul pleaca d la tine..si normal beneficieaza si domniile noastre:))