joi, februarie 11, 2010

spiral rose!


nici nu stiu cum sa incep... sunt atat de "afectata" ,in sensul bun, evident, de ceea ce s-a intamplat incat simt ca abia in gasesc cuvintele. nu sunt genul care sa foloseasca cuvinte alese ca sa exprim ce mi s-a intamplat sau mai stiu eu ce alte lucruri, eu scriu fix cum gandesc... fara cuvinte pompoase sau luate din dex... cred ca se intampla asta si pentru ca n-am fost o eleva care a excelat la limba si literatura romana. doamna Stancu, diriginta din a 5-a pana in a 8-a nu ma scotea din 7 si 8, ar fi o idee buna sa-mi citeasca blogu' sa vada ca am evoluat ceva la materia ei... ma rog, zic eu asta!
bun, dar ne departam de la subiect! mai in gluma mai in serios se pare ca a facut-o... un tanar domn, capabil de altfel a decis sa-si inmulteasca postarile cu inca un subiect in plus, in care ma regasesc mai mult sau mai putin.
nu stiam ca firea mea directa poate "provoca" un creier si 10 degete sa scrie atat de frumos. credeam ca "aroma" mea nu aduce cuiva, decat placerea de a se scobi in nas si a scuipa pe strada, de a vb urat, aduce placerea de a mi se adresa cu « fa ! », sa-mi inchida telefonu’ in nas, sau sa-mi faca "complimente" gen: "retardata", "distrusa", "grasa" sau "necivilizata"....
departe de mine gandu' sa-mi trasform postarea de azi intr-o poveste lacrimogena, vreau doar sa-mi exprim astfel recunostinta si faptul ca am ramas profund impresionata cand am citit C.B.
multumesc Cristian si raman la aceeasi parere, mami ar fi incantata sa-ti faca o negresa cu alune :)

Un comentariu:

Cristian Iordache spunea...

:)sper ca e doar un inceput si sa ma mai "provoci" spre alte postari. astept negresa:D..(prajitura:P)