joi, februarie 04, 2010

"planuri de viitor"

si uite cum oficial, sunt cu capu'! nici nu m-am trezit bine si primul lucru pe care am inceput sa-l fac a fost sa ma uit la rochii de mireasa ca m-a trezit mama cu un sms: "gata ai terminat sesiunea... cand te mariti?!?!"...
o fi vreo problema asta?! de cand ma bate mama la cap sa ma marit observ ca iau atitudine fara sa-mi dau seama :))... i-am spus femeii ca am planuri mari, sa plec 1 an sa sodez viata prin "strainataturi", sa-mi testez capacitatea de rezistenta printre necunoscuti, sa mai fac 1 an suplimentar de facultate si dupa aia sa revin la master, si mi-a zis doua replici "mamoase" care evident m-au facut sa ma razgandesc serios: "Cristino, numai mama sa nu fi!" si "Inima mea de mama vrea ca tu sa te mariti!"...
cu prima sa zicem ca as putea sa o impac... gata! nu mai plec.. singura la parinti, stau aici... sa-i ajut la "batranete" :)), dar cu a doua, imi pare rau, dar va trebui sa o cam dezamagesc... oricat de mult as cauta rochii de mireasa, nu e nici un "pinguin" liber pentru un asemenea pas important!
mai ramane sa-mi spuna ca vrea si nepoti in maxim 2 ani! adevaru' e ca a incercat ea ceva si mi-a zis "mi-ar placea sa fii o mama tanara, asa pentru copiii tai" /:)... ce ma fac cu ea?! straniu e, ca ea chiar vorbeste serios, nu se incurca...si daca aduce constant discutia la acelasi subiect e clar ca are un scop perfect stabilit.
nu stiu ce sa zic!?! mai am pana sa fac un asemenea pas important, pana o sa constat ca viata mea e perfect aranjata, din toate punctele de vedere, si excelent antrenata pentru un pas asa de important... doar ca momentan, am parte de "morale" inutile care incep sa devina usor stresante pentru mine si putin alarmante, pentru mama!
trag aer in piept, autosugestionez o karma buna si izbandesc... nu-i panica!
pana la urmatoare discutie de gen, supravietuiesc, sper ca si dupa! :)

2 comentarii:

Iohonney spunea...

mama imi zice sa nu ma marit repede ca o sa am timp sa ma satur si daca nu ma grabesc :))). oricum si ea are grija sa ma intrebe cu oarecare constanta ce mai e nou in viata mea, si cand vede ca nu zic nimic, insista cu: "nici un baiat, nimic?"

Cristian Iordache spunea...

:))stie mama ca mi-ai facut o cerere in casatorie?:P:P