sâmbătă, ianuarie 30, 2010

nu stiu!

a trecut ceva vreme de cand nu mi-am mai miscat degetele in foloase blogoristice si nu stiu de ce tocmai azi mi-am amintit asta... habar n-am de ce! poate ca n-am ce face si ca n-am lumina in sufragerie. in general daca nu ma apuc sa fac o treaba cand imi amintesc,o lasa balta o perioada la fel sau poate chiar mai mare de timp. asa ca nah, am zis sa scriu ceva asa.... sa fie! sa vad si eu ce pot sa scot dintr-un... nimic :).
n-am nici un obiectiv; adica nu intentionez sa scriu despre ceva anume... sunt la final de sesiune si cred ca si la final de chef... imi miroase a orice, de la sarmale pana la eclere si nachos, dar in nici un caz a invatat... nici macar n-am chef sa invat, mi-e lene... in schimb mi-ar regasit vechea placere despre care ar fii o idee sa zic ceva :D
***m-am reindragostit de Expirat! incetasem sa mai merg acolo de vreo 7 luni asa, daca's provinciala si vara am alergie la Bucuresti, n-am putut sa-mi satisfac placerea. dar de ceva vreme incerc sa-mi reintru-n ritm... si nu mai ratez nici o vineri... aseara a fost fantastic... superb! fara cuvinte, chiar!
*am redescoperit placerea de a socializa, poate peste limita admisa, si e atat de frumos... ador sa cunosc oameni noi, idei noi, zambete noi...
*ador mainile fine, din aglomeratie cand merg la baie si loviturile accidentale in ochi, dar cu pipicii aferenti, "sa treaca!" :)
* si nu in ultimul rand lumea care nu te catalogheaza din prima, nu te judeca dupa cum arati si cei care stiu sa aprecieze un zambet frumos si o privire simpatica.

nu stiu ce sa mai spun... stiu ca risc sa fie cea mai lamentabila postare a mea, dar nah,imi asum riscu'! simteam nevoia sa fac un share de placeri! si cine stie poate se mai gaseste cineva care ar vrea sa expeprimenteze aceleasi lucruri ca si mine :)

ma inclin!

Niciun comentariu: