joi, ianuarie 07, 2010

betadina cu... efect!

nu stiu de ce, dar in ultima perioada, am o placere bolnava de a ma face de rahat in orice situatie; ciudat, cu buna stiinta..
iata ca, nici azi nu ma abat de la regula si cu propriile-mi maini redactez "actul" oficial ce-mi va determina dusmanii sa consume topuri intregi de hartie pentru a publica o asemenea situatie... cacacioasa ( suna mai bine, decat "de cacat" -> parere strict personala)
recunosc, nu-s eu tocmai diva divelor, care fara par netezit cu ser de stralucire si cu crema de fata cu factor de protectie, nu iese din casa, dar nici ca mine nu-i bine.
sa va povestesc...
de ceva timp ma lupt vitejeste cu o afecțiune inflamatorie a glandelor piloseboreice, ce nu vrea sa-mi dea pace deloc... exact! ati inteles! am CO-ŞURI!!! trist, dar asta-i viata, cruda si grea.
bun, ca orice domnisoara, exasperata de situatie, am incercat orice, de la unguente speciale, pana la tamponari serioase cu.. pipi :)) rezultatul?!?! acelasi, uneori, parca cu o cantitate triplata.
ei bine, de vreo 5-6 zile asa, estimativ, prospectand intens piata tampeniilor folosite de femei pentru a-si reabilita infatisarea, am descoperit... betadina - o solutie folosita la dezinfectare, prin spitale. sa zicem ca ramasese singura neexperimentata.
mandra de mine si in acelasi timp cu ochii inlacrimati de emotie, simteam cum am in maini solutia tuturor problemelor faciale... m-am dat zi si noapte atat de mult incat uitam ca o mai am pe fata, devenise "parte din mine"... (bun, asta a fost o mini paranteza, sa fie mai usoara alunecarea spre ideea principala a postului)
ziele trecute, imi iau masina imputita si o duc la spalatoria mea preferata (adevaru' e ca s-a intamplat sa fie imputita, ca spal masina acolo chiar daca luceste de curatenie)!!! de ce spalatorie preferata?!?! datorita tanarului domn care inspecteaza activitatea cu o asa mare seriozitate incat, chiar daca umfla cu pompa camere de cauciucuri pentru biciclete ar fi fost la fel de devotat... ce sa zic!? o splendoare de domn cu o atitudine gen, nu stiu "dezordine ordonata"... va imaginati voi!
asteptand ca orice client obisnuit la coada ( avand in vedere ca sunt..client obisnuit) vad cum tanarul domn imi face semne "disperate" (numai in mintea mea bolnava) sa bag masina la spalat. deja in imaginatia mea erau tot felul de scheme de impresionare si atragere a atentiei cand urma sa cobor din masina gen: "topaie-pe-ciment-in-sus-si-n-jos-pana-transpiri" sau "tavaleste-te-pe-loc-pana-te-ia-ameteala-si-iti-vine-rau"... subit, renunt la ele si aleg varianta c) mersul de diva cu scuturari lascive ale podoabei capilare. zis si facut... am coborat usor, mi-am luat mersul leganat si m-am indreptat spre tanarul domn care ma astepta deja cu bonul in mana.
timida si zambitoare ii intind banii sa facem schimbul, dar din pacate nu primeam nici un fel de reactie din partea lui. privirea ii era concentrata strict pe fruntea si barbria mea. vedeam cum dintr-o data colturile gurii lui incepeau sa se ridice considerabil, si nu intelegeam de ce.
imi ia repede banii si pleaca... mi-am zis gata... "l-am dat pe spate.. mi-a zambit, nu-i chiar orice lucru".
in timp ce masina era plina de spuma imi arunc privirea in geamurile proaspat sterse ale unei alte masini alaturate, sa-mi retusez infatisarea poate poate il mai vad... cand?!?!?!?!?!?!?!?! ce constat?!?!?!?!!? dar ce constat?!?!?!?! aveam betadina pe fata cu tot cu urmele ei maronii. zici ca eram pictata cu... cacaO!!! ce sa folosesc saliva sa le sterg?!, betadina n-are un gust tocmai placut, asa ca am trecut la solutia in caz de urgenta: zapada! noroc ca inca mai existau urme prin apropiere si am putut sa-o intind uniform pe toata fata... venisem direct de la solar sa-mi spal masina! sunt o tembela... noroc ca n-a mai iesit tanarul pana am plecat ca nu stiu cum ma descurcam...

asa ca, iata povestea unei tinere domnisoare care nu ezita nici un moment sa-si aminteasca si sa aminteasca si altora ce bine se descurca in a se face de ras constant, dar care nu are nici un fel de remuscare.... daca n-ar fi facut-o de unde subiecte pt blog? a? :))

9 comentarii:

Razvan spunea...

:)))))
foarte funny articolul
tin sa multumesc pe aceasta cale pentru reclama pe care ai facut-o la spalatorie, raman dator.
sper ca vbr de aceeasi spalatorie :P

Lucius spunea...

=))) atat pot spune. =)) atat!

Unknown spunea...

nu nu.... pe a ta am incetat sa o mai vizitez... ma duc la concurentza.... tanarul domn e chiar patronul spalatoriei! :))

Razvan spunea...

Huuuuuuuuuu

ade spunea...

Lasa buey Betadina, incearca Brevoxyl si vei fi ca noua! SI fara cacao pe fata :))!

CRISTINA spunea...

hahahah Si eu mai patesc faze de genu impiedicat cand mi-e lumea mai draga, asadar te inteleg:))))

Stefan (golanul gentil ;) ) spunea...

Buna. Mi-a placut articolul tau. Pe langa frumusetea hazlie a textului am descoperit (din nou) pasiunea ta pentru asocierea antonimelor :)) Ca si in cazul "categoriei sociale" ;)

Iohonney spunea...

am folosit si eu asa ceva. la mine a fost problema ca m-am dat seara si am ramas cu ea pe fata toata noaptea si desi am incercat cu de toate sa o sterg de pe fata, tot am ramas cu niste urme . Oribil, dar din cate imi amintesc isi face treaba

Valentin spunea...

Foarte tare !...:)))