joi, ianuarie 14, 2010

sleepless!!!!


"ia uite Geo, baga Cris un post acuma, mama mama!", doar ce a exclamat Anca :)
imi pare rau sa o dezamajesc, dar nu stiu de ce.. azi nu ma simt inzestrata deloc, cu nimic. ma simt la final de putere, de rezistenta. asa sunt mereu inainte de sesiune pt ca nu ma invrednicesc niciodata sa-mi fac proiectele la timp sa nu le mai las sa se aglomereze, dar nah... sunt om!!!.. si oamenii sunt slabi si rari sunt aia care isi respecta "socoteala de acasa".
de 2 saptamani, nu mai dorm decat 4h pe noapte, uit sa mananc si am inceput sa exagerez cu cafeaua! am ajuns in standiul ingrijorator de a o bea pentru ca trebuie, nu pentru ca imi face placere (ca mie chiar imi facea placere sa o beau, dar de cand cu tensiunea 10 s-au schimbat lucrurile); oricum stadiu' poate fi controlat, m-am gandit mai bine... nu-i paica, nu-mi plesneste inima curand! :)...
azi,joi... ultimile doua proiecte din saptamana asta... am plecat de dimineata sa le predau si am observat ca de cand mi-am invins teama de metrou am o stare relaxata fara sa imi inclestez dintii si sa invoc toate spiritele pozitive sa ma ajute sa ajung cu bine la destinatie, imi permit sa analizez oamenii si tot ce se intampla in jurul meu... macar asta m-a relaxat azi.
am nevoie de ceva... ceva care sa ma aduca la viata!!! nu stiu de ce ma lamentez?!?! ca, personal, ma consider o domnisoara puternica ce nu se lasa doborata de "lucruri de facut", dar uite cum uneoooori tot universul ti se ravaseste doar cu 4 materii... trist, dar mergem mai departe. trebuie!

p.s. imi pare rau ca poate transmit statea mea, momentan trista, dar, deh.. am blog :)) si se presupune ca aici se posteaza toate trairile interioare si exterioare... comming soon cu forte noi! ai suer! :))

3 comentarii:

Cristian Iordache spunea...

nu o credeti!!!!!isi acopera orgoliul de a ma scoate la o plimbare:))))ca deh cik domnii sunt cu invitatiile:P

Unknown spunea...

pai asa e... daca iti place o domnisoara o inviti, nu astepti sa te invite ea.... asa caaaa....!! n-am orgoliu -> minti, baba fara dinti!

Cristian Iordache spunea...

am inteles!de aici rezulta k nu ne simtim atrasi unul de altul daca tot nu a facut niciunul pasul asta:))))):P:P