luni, noiembrie 08, 2010

anti - manele?!

ma bucur sa vad cum blogul meu desi inactiv....este totusi activ si atractiv!:)) suna usor enigmatic, dar este purul adevar... dupa un week-end prelungit petrecut acasa unde tehnologia este un subiect tabu, neavand acces la internet, datorita unor placeri "leptop-ice" ale lu' taicamiu (dar despre asta intr-un post separat), iata-ma ajunsa la Bucuresti cu inboxu' ultra mega plin. ma surprind singura sa vad cum imbatranesc, dobandit astfel o rabdare inimaginabila in a selecta si citi fiecare mail in parte... stiu, pana aici ati cascat de miliarde de ori... dar, ce sa fac?! mi-e drag sa povestesc chestiile mai cu lux de amanunte ca sa fie mai nerabdatoare alunecarea catre subiectul principal al postului....
revenind, printre multitudinea de mailuri, am gasit un comentariu la ultima mea postare de pe blog, adica aia dinaintea asteia :P... in care, mai pe scurt, scria:

"Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.(...) Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place"

buuuun... destul de interesant, ce sa zic??!, chiar m-a pus pe ganduri tanarul expeditor, ca si asa simt ca am destul de mult timp liber ce merita valorificat cumva, insaaaaa exista o mica mare problema!!!!
simtindu-ma in ultima vreme un soi de geniu neinteles, reactionand usor atipic in anumite situatii, am sa divulg un mic secret... ascult SI manele!!! si nu mi se pare deloc ceva grav, atata timp cat nu ma influenteaza din nici un punct de vedere, intelectual sau cu atat mai putin, vestimentar :))... m-am amuzat atat de mult pe seama lor si a versurilor mai mult decat idioate incat am inceput sa le ascult :))
am inceput cu un CD "asa de fun...ca sa ne radem" si am ajuns la vreo 5... am reactii de manelara care trosneste din degete si plimba mana spre stanga, dreapta asa usor pe ritm, traiesc baladele aolite la intensitate maxima, nu e nevoie decat de un si bemol ca sa-mi dau seama de la inceput ce piesa este... si tot asa!
ma amuz si eu pe seama mea... dar, repet, nu mi se pare deloc o tragedie!
sunt curioasa de un singur lucru acum :)),oare o sa mai fiu chemata la vreun interviu sau nu?!? tind sa cred ca nu :)... sinceritatea nu este mereu pusa la loc de cinste, uneori e bine sa taci sau sa scunzi bine anumite defecte sau calitati.
uite ca eu nu intentionez sa fac asta... am decis ca o sa-mi fac blog si ca atata vreme cat va fi deschis voi fii cat mai naturala si mai sincera in postari....
:) caaaam atat momentan... sa speram ca lucrurile vor evolua, si ca nu vor stagna nicidecum din cauza afirmatiei mele....
revin! :)

2 comentarii:

ChuBBy spunea...

trebuie sa recunoastem, ca la un anumit moment dat, toti am ascultat manele sau mai ascultam din cand in cand... let's be real sa nu-mi spuneti nu va rupeati pe adrian copilu minune, guta, salam si-altii ca ei...

dar ca si multe altele, a fost o etapa din viata noastra, si hai sa fim seriosi un pic de nostaligie cred ca va apuca daca auziti sweet kiss alin alin sau ce era "dance" prin anii 90, si avea 80% influente de manele

si nu sunt anti, e o tara libera fiecare e liber sa asculte ce vrea, asa cum gigel isi taie venele pe gutza, mai e un ionel care si le taie pe manson, un altul care si le taie pe tokyo hotel, etc etc etc, atata timp cat fiecare cu treaba lui nu inteleg de ce sa fii anti....

Salatini spunea...

astia chiar sunt pocaiti,jur=))nu tu manele,nu tu melodii necenzurate... si in plus de ce Doamne iarta-ma sa ne taiem venele???eu stiam ca muzica se asculta sa te simti bine,nu sa te omori...ma rog mai exista si cazul in care te mai apuca bazaitul(asta e pt fete..sau ma rooog..si baietii plang cateodaaataaa) daaar,in principiu se danseaza..in fine,destul am lungit-o...toti suntem manelisti dupa doua pahare de vin:)) asa ca fratilor lasati-o jos ca macaneee:))