luni, noiembrie 15, 2010

cacat la tava!

luna plina aseara!!! + telefon "zdruncinator" azi de dimineata, de la mami, care alarmata mi-a interzis sa ies din casa azi si maine pt ca NASA a anuntat prezenta unor explozii solare care pot afecta creieru', comportamentul uman si pot schimba componenta sangelui (=))), dupa spusele ei :))))... mai ramanea sa spuna ca va curge smantana sau sau vin (dupa caz) prin vene, datorita lor, in loc de sange...
...toate astea intr-o singura zi! cred ca asta e motivul agitatiei mele "sufletesti" saaaaau.... doar s-a produs un cutremur in muntele din mine, numit si HANDICAPATA (ca e "o munte", cum ar veni), in care s-au zduncinat zacamintele puternice de CRIZARE, NEBUNIE si ISTERIE....munte pe care orice femeie in poseda prin definitie :D
usor trist, as putea spune.... nici Vali Vijelie cu a lui piesa "sa iubesti doua femei" nu mai are nici un efect asupra mea.... sunt la pamant :)).... cum sa ramai imun la "sa iubesti doua femei/sa nu stii pe care vrei/una-i mama la copii/alta-i pofta inimii...offf zi de zi ma cert cu viata/traiesc numai cu speranta/intr-o zi ma voi gandi/s-aleg mama la copii"???? cum?!?! uite ca se poate...
poate ca acum vine intrebarea de ce am asa stare de ratata?!?! paaaai, pentru ca sunt proasta... sunt proasta ca ma framant inutil si degeaba cand porcii isi vad de ale lor... de laturi, de furaje, de ce scroafa sa mai impresioneze sau mai stiu eu ce alte lucruri.... sa ia foc cu totii!!!
bai baiatule, de ce sa stau sa imi fac miliarde de ganduri tampite in cap cand pot foarte bine sa-mi iau un pet de Bucegi si 18 pungi de seminte, sa ragai pana imi plesnesc geamurile si trezesc vecinii din cartier in timp ce imi mangai burta saturata de 4 casolete de mici cu mustar...
asa ar trebui sa facem toate!!!... de ce mama masii sa picam in nu stiu ce stare gen: "sunt tristaaaa, nu mai pot sa mai mananc... de ceeeeee s-a intamplat asta?" si sa oracaim toata ziua???...pana in prezent n-am vazut nici o roata patrata!
constat cu stupoare urmatoru' lucru: daca dai de mancare la porci constant, mananca...se simt bine, guitza fericiti... cum ii tai de la portie putin, rezista sa zicem 2-3 zile, ca vorba aia au si ei o aroganta s-o prestanta, daaaar din a 4-a deja parca le e dor de mancarea ta si se agita in asa fel sa o primeasca din nou!
totul sta in modul in care ne tinem pe pozitii... ia sa fim si noi nitel mai "shmecherite" si sa nu mai ridicam coada si sa umplem talciocu' in secunda 3...
de azi am hotarat sa schimb macazu'! da' ce sunt eu?! otreapa??? extraordinar!!!
chiar sunt nervoasa... azi, daca imi apare un porc in fata jur ca invat instantaneu sa scuip... nu pe mine, cum mi se intampla de fiecare data, ci pe el! si nu e gluma!!!...

3 comentarii:

liviu spunea...

credeai ca l-ai intalnit p Fat Frumos?:)))iti meriti soarta...

Unknown spunea...

apreciez incurajarea ;)

Valentin spunea...

ntz ntz ntz... ramane sa mai vorbim ;;)