marți, februarie 07, 2012

Arici, salamandră, Cuc... Căprioară

URAAAAAA, am reusiiiiiiiit!!!
oficial sunt oripilata la extrem, daca exista asa ceva?!?
sunt in situatia in care, chiar m-as simti mai bine daca as face bai cu gainat de porumbel alb, as manca matase de broaste raioase si ar vomita pe mine unu' care a mancat o shaworma cu de toate decat sa ma mai uit la vreun album cu poze din clubul minunat din orasul meu natal. cred ca nici daca exploda Cernobal in camera alaturata a petrecaretilor, nu era asa mare potopu'....
pur si simplu, sunt invidioasa. da asta e sentimentu'. s-a VOTAT! sunt invidioasa pe atata stil, eleganta, pe asemenea fete frumoase si baieti aratosi, pe toata nazdravania din trupusoarele lor zvelte si robuste, adunata toata saptamana si gata de petrecere in fiecare "uichend" si pe portofelul plin cu sutici sparte pe bericica si vinisor...
nu e greu sa nu-ti dai seama de atmosfera doar din 180 de poze: gagicute frumoase, mici, bere, struguri, urda, pufuleti, eugenia, melci, scoici, raci... craci, minore cu pantof fin, animalute domestice, iepurasi si pisicute, dar si d-alea salbatice, leoparde si tigroaice, zebre si gazele.
fiecare in parte are cate ceva de aratat: bidonase ce stau sa se sparga, cheliutze, riduri, buletin sau unghiutze false cu sclipici verde sau "uoz".
imi pare rau ca nu am atata fler si atitdine sa ma amestec printre ei, n-am nimic cu care sa contribui la intretinerea atmosferei fierbinte. nimic din latex, vaseline sau petroleum si nici n-am omorat nici o pisica turbata sa-mi fac cipici de club.
tot ce pot sa fac, e sa promit solemn ca n-o sa calc in viata mea in incinta si ca n-o sa ma mai updatez cu pozele nastrusnice din fiecare saptamana... less is more.
ma inclin.

2 comentarii:

Andi Moisescu spunea...

Pasaret salbatic :)) Bizoni in calduri :)) o adevarat gradina zoologica..

Unknown spunea...

pasari rare... rapitoare! :))