marți, februarie 07, 2012

beac in biznis !

14:29 PM! ora memorabila in care mi-am amintit ca am si eu un blog d-ala pe care l-am abandonat din motive nici macar mie cunoscute. a trecut ceva vreme de cand nu am mai interactionat cu el, parca-mi era dor asa...
culmea e ca puteam sa fac un miliard de postari cu tot atatea subiecte diferite, ca am trait o gramada de schimbari in viata mea, pana in momentul actual: mi-am bulit masina, mi-am facut prieteni noi si... interesanti :)), mi-am schimbat resedinta din capitala, locuiesc cu gagicu meu care-mi roade unghiile ca pe ale lui le-a terminat si ma tine de nas, toate cand dorm, am schimbat vreo 3 culori diferite la par in decursul unui an, si multe alte lucruri despre care promit sa amintesc de acum incolo ca am hotarat sa-mi relatez tineretea cat mai des posibil :D
sper sa mai fiu capabila sa captez minimum de atentie, printre atatea buze tzuguiate in poze cu smart phone-uri si colanti cu pulpitze shaormoase la vedere...
cam atat momentan, ma duc sa-i cumpar lu' matusa (care sta in bloc cu mine) niste castraveti murati... DON'T ASK! :|
(revin)

Niciun comentariu: