miercuri, mai 21, 2008

increderea_in_sine

nu demult o prietena imi spunea :"CRISTINAAAAAA!!! MI-E DOR DE UMORUL TAU JUR...FIE EL SI NEGRU!termina cu bloguri d-astea, ca tu nu esti grasa..in cel mai rau caz cu forme apetisante, dar nu grasa! ai multa incredere in tine, ca ai de ce, crede-ma, nu trai atat de mult axata pe exterior, pentru ca de multe ori asa cum te percepi tu ajung sa te perceapa si ceilalti!!!
NU ne face sa te vedem ca pe o grasa, sa ne gandim la tine in felul asta, pentru ca de cand te aud vorbind asa, cu impresia asta raman..."
:).. adevarat, sunt plinutza, recunosc si ma mandresc cu asta, dar am trecut prin multe expriente care mai de care mai motivante, ce m-au facut sa cred ca frumusetea e relativa si ca increderea in sine face mai mult decat 20 de saptamani de tae-bo intensiv... niciodata nu am vrut sa induc o anumita parere despre mine, sau sa fac lumea sa creada ca sunt intr-un anume fel... cred ca e mai important sa cultivi ce ai in interior si astfel vine si frumusetea exterioara.
facand o mica descriere a ceea ce inseamna conceptul de "incredere in sine" pot spune ca nu e asa o mare filozofie -> incredere in sine = femeia cu viitor frumos... o femeie frumoasa e aia care are atitudine, inteligenta si incredere in sine... prin astea cuceresti tot ce iti place :)... prin asta iti permiti sa fii moral sau imoral din toate punctele de vedere... sau pur si simplu sa fii tu.
un sfat aplicat pe propria-mi persoana pentru cele carora le lipseste aceasta incedere in sine:
"Fiti o Raluca Badulescu daca voi credeti ca sunteti grase, dar purtati-va exact ca Gisele Bundchen!"

Niciun comentariu: