vineri, mai 23, 2008

texte_de_agatat







mica fiind, ma fascina cand tata ii facea declaratii mamei. o facea intr-un mod atat de frumos incat mereu imi ziceam in mintea mea: 'loveste-ma doamne cu unu' tantalau, asa ca tata care sa-mi faca declaratii in fiecare zi".
mereu ma tot intrebam de unde domne' atatea texte pe capu' lui si cum de ii ies atat de bine... am incercat sa investighez mai amanuntit ca aveam certitudinea ca toate acele cuvinte aveau ele un fundament... incep sa rascolesc toata casa, caut in bucatarie, in camera lor, in sufragerie, pana si in biblioteca, unde un mic carnetel imi atrage atentia... ta da da daaaaam.... gata! l-am gasit!... era carnetelul in care tata isi impartasa gandurile unei "Aline".
il iau frumos si zdup! la mine in camera unde-l puteam rasfoi in pace.... ce citeam nu-mi venea a crede... tata stia sa scrie poezii! wow, uimitor!.. chiar si acum imi mai amintesc ceva din ele:

"Sa-ti sarut gurita dulce
Si nasul ce-ti sta in vant
Cat te iubesc Alina,
Nu pot sa ma exprim.

Ai gasit in drumul tau
O dragoste adevarata
Te rog mult sa ma crezi
Ca-i sincera, curata. "


cand citeam, aveam brobonele pe piele mai ceva ca pielea de gaina... deja mi-l inchipuiam pe tata... pfff, cel mai tare frate!
incercand sa fac o comparatie intre ce era acum 35 de ani si ce este acum... as avea multe de spus...
mi se pare de-a dreptul penibil cand lipsa de originalitate si prezenta din ambundenta a prostiei indeamna baietii din ziua de azi sa debiteze cele mai tampite "texte de agatat", gen: "mi-ai furat inima, dar nu-i nimic, mai am alta in frigider, acasa...", "cred ca am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine" sau "nu sunt beat, ci doar m-ai ametit tu ..."
e o mica problema insa ... unde mama dracu gasesc ei fete pe care sa le "agate" in felul asta? ei bine, macar e bine ca sunt si ei constienti de asta si zbang! se schimba placa... mai au un as in maneca... se cheama "inghesuiala"
se pare ca la "inghesuiala" e cel mai bine tata... mai o vorba, mai o atingere "involuntara" a mainii, mai o testare de calitate a blugului si imediat doua limbi se intalnesc parca in aceeasi cavitate bucala... si gata.... s-a realizat "cuplaju' ".... ambele parti sunt fericite....



la mai mare si.... la mai multe! :P


Niciun comentariu: