luni, mai 26, 2008

[memories]


rememorez! rememorez toate intamplarile din copilarie.... zilele trecute ma gandeam cat de bine era cand ma duceam cu tataia la bostana (locul in care se cultiva pepenii) si cat de placut era sa stau in codirla sau remorca saretei sau carutei.... cat de tare era cand mulgea mamaia vacile si imi dadea sa beau lapte direct de la sursa ca nu avea timp sa il mai fiarba sau cand avea il facea "colarezi".... cum imi dadea sa mananc paine cu apa si cu zahar ca trebuia sa plece repede la sapa la porumb.... cum ma jucam in baltoace dupa ce ploua....cum faceam mancare din pamant si dupa aia o scoteam la poarta sa o vand ca vroiam sa-mi cumpar vata pe batz de la tanti Lucica de la Cofetaria lu' Basamac... cum imi scapam bomboana spirtoasa pe jos si mamaia sufla un pic si mi-o baga la loc in gura: "eh nah, mananc-o mamaie.... ce, doar a cazut pe jos!... n-are <>"... cum m-a invatat tata sa merg pe bicicleta ca i se facuse mila de mine ca eram deja clasa a 5-a si inca nu evoluasem de la rotile ajutatoare... cum lingem castroanele lu' mama cand facea tort de Craciun si de Paste... cum ieseam cu bobocii vara la amiaza,la iarba verde, ca sa poata sa manance... cum adunam cu mama galbenele si musetel ca sa poata sa-mi faca alifie ca aveam o multime de bube in genunchi... cum primeam mingii in fata cand jucam fotbal ca ma puneau baietii sa fiu portar ca eram exact cat poarta :))... cum ma alerga verisoar'mea cu beldia prin curte (beldia = batu' cu care sustinea mamaia culmea pentru rufe) ca pur si simplu se supara ca nu ma puteam sui in pom sa adun cirese sa manance ea... cum imi luam papucii invers (stangu' in dreptu' si dreptu' in stangu') si cat de greu am invatat sa ma leg la sireturi.... cum ma plesnea mama peste ceafa ca nu puteam sa zic "tractor"... cat de TARE ma dadea varmiu' in leagan si ma intreba: "ia zi vezi scoala de dupa hambar??"... cum tot el ma punea sa mananc bilele de la rulmeti de la bicicleta ca imi zicea ca's bomboane si ma lasa sa ma murdaresc de vaselina la gura... cum rupeam trandafirii sa faca mamaia dulceata... cum bagam rosii la sticle ca sa avem ce sa mancam in iarna... cum pupam puii de gaina pana s-a gasit unu' sa ma ciupeasca tare de nas, incat si acum am asa o "frica in san" cand ii vad... cum imi cumparam suc la plicutele, era 1 mie de lei unu', Tang parca se chema si scotea mamaia o galeata de apa de la putz si imi facea exact o galeata de suc :X... cum legam carutzu' de bicicleta ca sa ma duc sa umplu butelia si imi mai ramanea rest si de o punga de pufarine... cum am plans ca mi-a lasat mama in soare caseta cu Andre si se strambase de tot, nici vorba sa mai pot asculta hitu' "la intalnire" la casetofon.......

...... si cate si mai cate!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Super tare Cristina! M-ai lasat paf.. tu ai cu adevarat talent la scris si de fiecare data am citit cu mare placere toate povestirile tale ! Asadar BRAVO.. M-am distrat la topic-ul "Memories" cand am aflat ce-ti facea varul tau (pe care intamplator il cunosc :) ) Tine-o tot asa pentru ca ma delectez cu micile tale patanii! Girl, U're so clever ! BIG HUG si multi pupici pentru verisoara mea prin alianta ! :*