miercuri, iunie 04, 2008

post_de_iunie


nu pot sa pricep un lucru... de ce ne este rusine cu ceea ce suntem? de ce ne este frica sa spunem tare si raspicat: "da frate, cant la chitara in 41"? de ce avem mereu tendinta sa ne comparam cu altii???...
de ce intreb asta??? pur si simplu m-am saturat sa mi se "imbarlige" limba printre dinti ori de cate ori citesc un ecuson intr-o companie sau de cate ori sun si imi raspunde X care are Y atributzii in companie si are o functie cu un super lung si complicat nume.... prostii!
acum 2 ani am fost in belgia si la un moment dat a trebuit sa iau un taxi sa ma pot deplasa mai repede... cand imi arunc ochii mai atent domnul taximetrist nu era de fapt taximetrist, era : "road manager" (amuzant)....
acum 3 saptamani ajung si in calarasi si ce vad la nea Nicu (domnu' sofer care ma duce mereu acasa de la autogra) in piept?.... ecuson! ce scria pe ecunson???: "assistant road manager"... bah, da-ma naiba! gata! prin asta se simtea omu' promovat in functie... evoluase de la taximetrist la "assistant road manager"... prostii!
nu mai spun ca acum, domne' nu mai exista SECRETARA... ci "front desk officer" care are face treaba de secretariat...!
ma rog...
ei bine, macar e bine ca astea le descopar treptat, ca nu cumva atunci cand am sa vad ca pe femeia de serviciu, care matura pe scara, o s-o strige vecinii: doamna " cleaning manager".. sa nu cumva sa sufar un soc....
"ma bucur" ca ne place sa parem altceva decat ceea ce suntem.... si stiu eu ce spun cand afirm asta!
am incheiat... [punct]

Niciun comentariu: