marți, iunie 17, 2008

recunostintza!

ma simt bine ca ma comentezi mereu....

e clar... ai o viatza ratata de iti "permiti" sa faci asta

p.s. further responding to your lame comments would be hummiliating to my IMPORTANT image to my blog and to my IMPORTANT person!!! Si daca vrei sa iesi in evidenta prin comentarii ANONIME :)))))), ca deh, esti atat de sigur/sigura pe ce zici incat o arzi undercover, iti recomand orice altceva, NU BLOGUL MEU, unde EU sunt IMPORTANTA si unde doar EU trebuie sa ies in evidenta,... NU anonimii care sunt sictiriti de viata lor anonima, si se pare, atat de irelevanta, incat si-o ocupa preocupandu-se de a altora (in cazul de fata, a mea ).... Bine, stai chill ca m-ai distrat. Esti funny asa... Ma bucur ca ai prins ceva din viata asta anonima. Macar stii sa dai replici funny.... subiect, predicat alea alea...ca la constructie si argumentare, ha haaaaaa! mai ai de lucrat. Oricum esti pe drumul cel bun! Nu-ti face probleme ca toti am luat-o treptat, inveti mergand cum se zice, si nah, nu ar fi trebuit sa imi mananc din timpul meu IMPORTANT dandu-ti raspuns la comentariile tampite, dar doar ca ai fost ca o gaina ce cotcodaceste intr-una cu o oala pe cap...si chiar ma stresai ......ca doar vorba aia, COCOSU face ordine!!!

"Te pup!"

Un comentariu:

Unknown spunea...

imi asum toate greselile de ortografie :)