joi, iunie 26, 2008

woohoo!


inceput de vara.... iata ca am terminat cu toate grijile si problemele "ASEiste" si gata... am ajuns acasa...! acasa, unde pot face ce-mi doresc... unde-mi pot limpezii mintile si unde, bineinteles, MOR DE CALD! credeam ca suport cu brio caldura, dar se pare ca nu.. am ajuns sa-mi doresc sa ma pot trezi si sa pot pune haina pe mine... nu mai pot... ma transform... ma epuizeaza atata caldura!
nu stiu daca voi aveti planuri vara asta, dar la mine se anunta una petrecareatza... imi place s-o numesc asa, pentru ca, se pare, ca e cam ultima vara pe care o voi petrece fara griji, pentru ca de la 1 septembrie preconizez sa ma arunc in valtoarea capitalei si sa-mi incerc norocu' de provinciana. spun asta pentru deja ca jumate din visul meu este pe cale sa se implineasca.... si anume: voi face voluntariat la Saatchi & Saatchi (cine nu stie ca e una din cele mai mari firme de publicitate din Romania, si bineinteles, este interesat de domeniu, sa dea un search) pentru ca din pacate nu angajeaza studenti familiarizati decat 1 an cu bancile facultatzii.... oricum e bine ca mi se da sansa asta si chiar intentionez sa profit de ea...
intentionez sa merg si la mare ca nu am mai vizitat-o de vreo 2 ani si... cam atat....
aaaa, in cazul in care duceti lipsa de relaxare va invit la Festivalul International de Folclor "Hora Mare" (editia a XVI-a)....
cam atat pentru moment..... Vacanta placuta!!!

Niciun comentariu: