luni, iunie 09, 2008

mix!

scriu pentru ca vreau sa scriu....










.... si daca m-am deschis atat de mult a fost pentru ca am vrut, pentru ca asta ma relaxeaza, ma scoate din monotonia de zi cu zi si bineinteles ma ajuta sa nu ma plafonez... daca vrei sa ma citesti, citeste-ma!... nu-ti interzice nimeni asta, da' nu interpreta spusele mele cu ajutorul "creierului" din partea dorsala a corpului tau! nu ma afecteaza nici o critica, oricat de acida ar fii ea, din contra e stimulanta in ceea ce ma priveste... dar totusi mi se pare stupid sa faci comentarii rautacioase fara sa cunosti cu adevarat persoana in cauza... asa ca draga/ul meu, cu riscul de a ma repeta, iti spun ca, daca imi facea alexandru paleologu o asemenea "apreciere" cu siguranta imi era rusine si luam masurile necesare ca nimeni sa nu mai poata citii ce scriu, dar dat fiind ca vine de la tine, in primul rand ma stimuleaza sa scriu mai mult si in al doilea rand, ma amuza, teribil...
... iti multumesc ca mi-ai gasit si ce-l de-al treilea defect, si anume ca's proasta, ma mandresc cu el, nimeni nu-i perfect.... si apropo de asta, nu mai am decat un singur lucru sa-ti spun si care cred ca ti se potriveste de minune:

"calu' moare de drum lung, si prostu' de grija altuia"...

p.s. cine e mai prost ca cine?!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Misto proverbul din finalul post-ului. L-ai invatat la gradistea?
Imi place si ca ai ajuns sa visezi critici de la patapievici ( de parca ai fii o noua speranta a literaturii romane ). Prin definitie blogul este un site in care iti publici gandurile si, mai ales in care comunici cu diferite persoane. Baga-ti asta bine in cap. Nu te gandi ca ai facut ceva maret, incat sa fii luata in seama de oameni precum patapievici (care nu e o mare somitate oricum).
Te-as mai intreba ce parere ai despre cartea "Zbor in bataia sagetii". Probabil nu stii cine a scris-o - H.R. Patapievici. Si, daca o vei citi sa imi spui cum te-ai descurcat cu neologismele folosite de acest fizician (si zic fizician, pentru ca asta este).
Imi place ca m-ai luat in seama si ai publicat un post despre mine...asta inseamna ca te-am deranjat.