miercuri, iulie 08, 2009

cilgin_eyveler









deci da... m-am intors din Turcia... ieri... pentru a 3-a oara m-am lasat impresionata de celebrul sacaz turcesc ...
niciodata n-a fost atat de minunat, niciodata nu m-am simtit mai bine ca anu' asta... mare, munte, soare, turci frumosi trecuti pe lista ca si cuceriri otomane, prieteni "strainezi" tavaliti prin categoria "socializare", inimi frante (eu lor :)) ), cadouri primite, costume care mai de care mai colorate si nu in ultimul rand mandria de a fi roman... asta a fost Turcia de anu' asta!!!
nu am prea multe pareri de impartasit ca nu's la prima vizita in Turcia, deja sunt veterana, e si normal din moment ce e declarata tara mea de suflet, dar pentru a va convinge de cat este de frumoasa Turcia asiatica si a va arata minunata mea incursiune prin lumea diferita a Zonguldakului, iete niste poze :)

4 comentarii:

Adela spunea...

Cine e baiatul ala dragut cu care ai poza? E din Turcia, ca acolo baietii sunt frumosi rau :X?

Unknown spunea...

daaaaa e cucerirea mea otomana... e supranumit "zapacitorul de minti".. e turcalet manca-l-ar mama :))
m-a cerut si de nevasta :)))))

Adela spunea...

Pai nu ma vrea si pe mine de nevasta? ca stiu ca ei au voie mai multe :)))

Unknown spunea...

nu nu.. asta e devotat :)))... mi-a jurat dragoste eterna... dar are prieteni "competenti".. pot sa-ti pun o vorba buna :)))