joi, iulie 16, 2009

o_vara_incendiara!!!







inca de la terminarea sesiunii, adica undeva pe la inceputul lunii iunie, stiam ca voi avea o vara incendiara, dar nici pe departe nu ma gandeam ca va fi chiar ultramegaextra incendiara.
ieri am venit din Bulgaria, o alta minunata escapada din blocurile comuniste si mizerabile ale Calarasiului. am fost la Velingrad, un fel de Baile Herculane, dar bulgaresti, aproape de Sofia, cu cei mai minunati prieteni din lume :).. ne-am distrat teribil... atat de teribil incat eu care n-am gustat alcool decat de la Sfanta Impartasanie, incepusem sa ma atasez de cele mai criminale cocktail-uri din lume: "sex na plaja" (sex on the beach), erection (criminal asta :D), "green ceva" (asta ca nu stiam sa citim in bulgareste si nici barmanul dragutz nu stia prea bine nici o limba internationala)... concluzionand, eu zic sa nu mai bat campii scriind niste cuvinte, care mai mult ca sigur sunt de prisos, si sa trecem la fapte doveditoare: POZEEEEE!!!! :)

Un comentariu:

Stefy spunea...

ai uitat golden lady !