sâmbătă, iulie 11, 2009

LDN

in ultima vreme fac ce fac si ajung la acelasi subiect... "cum agatam baietii?"... adica deja incepe sa devina extra-ultra-mega stresanta treaba, daaar supravietuiesc!
oricum ar fi, constat ca e o arta la care nu ma pricep prea bine, dar nu asta e problema care "ma framanta" :)) ci doar modalitatea in care unele femei incearca sa se faca remarcate.
vorbeam zilele trecute cu o prietena despre asta si aparent, ideile ei promiteau pana in momentul in care a decis sa-mi dezvaluie cele doua reactii pe care le are in prezenta unui barbat (abia acum inteleg de ce toti o fac nebuna si nici nu ma mai mira ce idei are). bun! care sunt cele doua???
mi-a zis ca barbatu' nu trebuie bagat prea mult in seama ca si-o ia in cap si dupa aia e prea greu sa il aduci pe calea cea buna (n-am inteles ce a vrut sa zica cu asta, dar mergem mai departe) . asa ca, daca vreau sa-i atrag atentia in vre-un fel, trebuie sa ma uit la el fix si rautacios ca si cum as fi oricand gata sa ii sar la gat pentru ceva ce n-a facut, saaaaau sa cad in cealalta extrema, sa ii zic ca mi-e frig pana se dezbraca :))... amuzant si nici pe departe "genu' meu".
domne', nu inteleg de ce sunt femeile nebune si tampite cand vine vorba de asa ceva? de ce se gandesc ele prea mult la marele NIMIC din intreaga situatie? :)... hmmm cred ca exista si raspuns (tot prietena mea mi l-a dezvaluit!). pentru ca femeile sunt fiintele perfectioniste, care cantaresc de 7456475 de ori pestele inainte sa-l pescuiasca din balta.
dar oare barbatii nu's deloc atenti la nici un detaliu?? mare mi-ar fi mirarea sa aud ca nu.
ca si o parere personala aruncata asupra situatiei, as spune ca nu exista reguli si teorii legate de "combinare" :), e vorba mai degraba de chimie,"te-am vazut,mi-ai placut, ce ramane de facut?"... exact asa. daca e sa fie bine, daca nu,iarasi bine ca pana la urma urmei fiecare sac isi are peticu' lui!
p.s. pentru domnisoarele care si-au gasit deja jumatate si deja au ceva in minte... exista o minunatie de site plin de stil si personalitate: http://fashion.singaporebrides.com/
subsemnata a facut o pasiune pentru el. N-JOY!

Un comentariu:

Costin spunea...

there ain't no secret. vezi, vorbesti si de acolo fie ce-o fi, doar sa nu fie ceva artificial si nesincer. cam asta ar fi a mea "parere desteapta" :))... nice one! buna strategie de a face oamenii sa comenteze la postari ;) !