marți, martie 30, 2010

cele rele sa se spele... cele bune sa s-adune!

este pentru prima data cand am sa vorbesc direct despre un incident in care am fost pe post de "victima", asta pentru ca nu am considerat ca e necesar, aici nu vorbim despre lucruile neplacute, din contra... am mai zis ceva de "menirea blog-ului", ma rog... si poate ca nu vorbeam daca nu realizam azi ca intotdeauna faptele bune sunt rasplatite atata vreme cand le faci fara sa ai nici cea mai mica ezitare sau cel mai mic regret... poate ca si starea mea actuala, de bine, e un motiv in plus sa vorbesc despre el (incidentu'); cica ajuta la "eliberare"... sa vedem!
undeva prin octombrie m-am dus la calarasi in week-end, chiar nu-mi mai amintesc motivul, dar cu siguranta este cel mai putin important. fiind acasa, s-a intamplat sa am putina treaba la un orange shop din oras. pentru ca mai nou pana si acolo s-au inmultit masinile mai ceva ca ciupercile dupa ploaie, neavand unde sa-mi parchez masina,pe Geta ( ca asa o cheama), am lasat-o pentru 2 minute (ca atat preconizam ca o sa intarzii) pe avarii paralela cu alte masini.
bineinteles dupa ce mi-am terminat treaba, pac la masina sa plec. cand colo un "domn" cam pe la 40 si ceva de ani zbiera si injura in plina strada mai ceva ca un descreierat in camasa de forta de la sapunari. credeam ca nu suntem din aceeasi poveste, cand colo, de unde!?, mie imi erau adresate toate... erau din alea din categoria: "fa!", "sa-mi bag...", "proasto", "hartanito" (cunoscatorii sunt in tema, tocmai de aceea nu consider ca mai este necesar sa le mai citez)... toate astea pentru simplu' fapt ca ii blocasem masina, pentru 2 minute.
bineinteles ca dupa ce mi-a facut un "renume" in mijloc de interectie, cum ar veni, dintr-o data striga: "vino ba ca a venit asta. hai repede!"
nici nu apuc sa-mi intorc capu' in directia in care tipa descreieratu' ca cineva imi deschide portiera la masina si imi trage un minunat pumn in gura de a reusit sa-mi sparga buza pe interior si sa-mi invineteasca falca dupa care a plecat in tromba fara sa afiseze vreo urma de regret, eventual a mai adaugat niste injuraturi dupa ce mi-a trantit usa la masina atat de tare incat am crezut ca mi-a spart geamu' ... imi amintesc doar ca imi simteam capu' ca un dovleac clocit.
dand dovada de o prezenta de spirit ce m-a socat pana si pe mine (ca aveam ochii inecati in lacrimi si pur si simplu nu vedeam absolut nimic) am reusit sa-i iau repede nr de la masina... l-am sunat repede pe "sefu' suprem" (tata) sa-l informez de situatie si a venit cu o idee geniala, pe langa cea existenta deja in care era dispus sa il cioparteasca si sa-l faca tochitura pentru Craciun, a zis sa mergem imediat sa ii facem dosar penal. zis si facut.
am aflat ulterior ca "domnul" ce m-a lovit are nici mai mult nici mai putin de 70 de ani si ca a fost un mare "om" important in cei multi ani ai vietii.
unde vreau sa ajung?
dupa ce a fost instiintat si "dumnealui" ca ii figureaza numele pe un minunat dosar penal pe mai are putin si o sa se afle pe rol, a decis sa ma caute... culmea exasperant de spasit si de agasant... ieri m-a sunat din nou si am decis ca nu are rost sa mai taraganam situatia atat si sa-l iert :); ca desi sunt al 9782372832-lea caz de agresivitate din partea unui barbat, nu va schimba cu nimic faptul de a lasa sa mearga mai departe dosaru', alte femei vor fi in continuare ciomagite de netrebnici.
nu stiu daca i-am dat vreo lectie sau daca l-am pus macar pe ganduri, prea putin ma intereseaza aspectu' asta, sunt multumita doar de un singur lucru: pentru ca am decis sa-mi retrag acuzatiile, mi s-a intors "fapta buna" cum ar veni. am obtinut cel mai perfect loc de practica pe care puteam sa-l obtin in toata viata mea: Saatchi & Saatchi!
asa ca... duca-se toate repercusiunile lasate de pumn si duca-se toate lucrurile urate ce le-a tras dupa el!... the future's bright! :D

3 comentarii:

Valentin spunea...

este totusi interesant, e bine ca ti`ai facut totusi curaj sa ne povestesti si noua patania ta, nu stiu ce ai fi putut sa ierti dar na :-??, tu stii ,oricum nu esti nici prima si nu vei fi nici careia sa i se intample asa ceva

Luck4Design spunea...

sincer ai vazut vreodata vreunul intreg sa faca asa ceva ...si nu ma mira nimic in calarasi parca s-au strans toti prostii, manelisti si burtosi din tara ...data viitoare executa-l nu mai ierta si cu bani castigati in urma porcesul (ca la asemenea fapte nu iese nimic altceva) poti sa-ti cumperi un suc si o pizZa in bamboo

Unknown spunea...

1 la mana nu m-as fi "bucurat" de banii lui jegosi. sa-i pastreze ca nu ma intereseaza, am si eu.
si..
2 la mana, in nici un caz nu as fi ales bamboo!!! nu's genu'.. nu stiu ce ti-am inspirat eu asa printre randuri, dar in mod sigur pizza la bamboo n-aveam cum!!!!!!
n-am fost in viata mea si nici nu intentionez vreo data