miercuri, martie 24, 2010

perfectiunea "perfecta"



cu riscul de a ma repeta, iata ca revin la vesnicul subiect al femeilor: barbatii. de cateva seri, stau la claca cu prietenele mele si barfim barbatii sau visand la perfectiunea masculina, nu inainte de a mentiona ca suntem inconjurate de praji, sos de vanilie, granini si alte alimente "caloricoase" care cu siguranta nu aduc nici un beneficiu, mai ales in cucerirea imediata a ochilor sexului opus ce se dovedeste pe zi ce trece mai atras de silfide, somaleze sau scheleti, cu parul lung eventual :)
totul pleaca, evident de la marele self-esteem pe care ni-l purtam si la care nu putem renunta neam, si aici amintesc: "noi care suntem atat de perfecte: inteligente, frumoase, amuzante, politicoase, sociabile, comunicative"... "tocmai noi care reprezentam perfectiunea "perfecta", nu gasim si noi unu' pe masura noastra. :))
banuiesc ca inevitabil vine intrebarea: "care e masura voastra?".. nici o problema, avem raspunsul imediat: "inalt, frumos, inteligent, om de afaceri - daca se poate, rolex care sa propage razele soarelui in parbrizul de la bentley, aston martin, lamborghini si al tuturor celorlalte "animale" cu roti din posesia personala, brunet, cu un zambet perfect albit la dentist (gen, un colt al gurii usor spre ochiu' stang, de preferat), chiar daca asta ar insemna o pierdere grava si imediata a smaltului dintilor [stiti vorba aia, "frumusetea cere sacrificii"(adaptata putin)], incantator, care sa faca o poveste din creanga (cheala) de cires pe care ti-o aduce, spunand asa sharmant: "ti-am adus creanga pur si simplu pentru ca tu esti floarea de pe ea", sa te cucereasca numai privindu-te in ochi si pe care sa-l inebuneasca zambetul tau... s.a.m.d".... si gata m-am ciupit singura... asa ceva nu exista.
ciudat, pana si noi suntem constiente de asta si totusi suntem perseverente. avem voie sa visam. sa ne imaginam ca exista cineva acolo pentru noi care sa indeplineasca toate cele "cateva" pretentii mai sus mentionate...
evident ca am glumit, nu suntem atat de retardate incat sa fim atat de absurde si sa aspiram la niste "calitati" atat de superficiale :). prototipurile si idealurile masculine nu sunt nimic altceva decat o frumoasa conditionare a mintii.
de ce sa mint sa spun ca da!, il vreau inalt, brunet, inteligent si manierat? nu-i asa. as fi ipocrita sa nu recunosc ca exista sanse mari sa ma dea pe spate unu' cat mine, cu dreaduri, caruia sa-i placa sa strabata orasu' la picior si pe care pur si simplu sa-l apuce mancarimile de la alergie numai cand ar auzi cuvantul "mall", daaaar care sa aibe un simt al umorului pur si simplu fascinant si o gesticulatie perfecta, pentru care sa am o placere nebuna sa-l cadorisesc in fiecare zi cu un tub de Kiltox, pentru dreaduri ca sa mai scape de musuroiu' de molii capilare. :)
pur si simplu nu ma dau la o parte de la asemenea posibilitati, dar pur si simplu inca nu am aptitudini de prezicatoare ca sa-mi pot vedea singura viitorul. :)
asa ca incercand sa ajungem la o concluzie toate 4... ce credeti? n-am reusit... asta pentru ca perfectiunea nu exista si nici noi nu stim ce ne dorim, ce ne completeaza, ce ne lipseste sau ce ne-ar intregi perfect.
pana data viitoare va las in pom.. si pomul in aer. exact asa cum suntem si noi. keep in touch daca se intrevad noi concluzii (desi, intre noi fie vorba, nu cred ca vor fi)

ma inclin!

14 comentarii:

Anonim spunea...

nu am citit articolul dar am fost revoltat de acest titlu - nU exista Perfectiune!

Unknown spunea...

pacat ca ai tras concluzii inainte sa arunci o privire,macar pe diagonala :)... poate ca nu e cel mai inspirat luat asa mot a mot, insa are o legatura cu subiectul postarii :)

Anonim spunea...

citind acest articol am descoperit ca ai o slabiciune pt tipi bruneti(esti bruneta se explica), inalti(si asta se explica) si ca urasti sa mergi pe jos n km.hmm am uitat partea cu mall-ul ...urasti pers care urasc acest cuvant;)

Anonim spunea...

sa uit ai "prob" cu pers manierate -le adori!

Unknown spunea...

nu stiu daca ai tras cele mai corecte concluzii in ceea ce ma priveste, dar citesc o imensa ironie... e bine venita oricand! ador criticile, sunt foarte constructive! :)

Anonim spunea...

sunt sigur/a ca au fost ok spuse! nu a fost o ironie- nu imi sta in caracter /a fost un mic studiu legat de blog-uri

Unknown spunea...

mi-ar fi placut totusi sa existe si o .... asumare a celor spuse... iesire din anonimat, de exemplu:)... nu inteleg insa acel mic studiu legat de blog-uri!!?

Anonim spunea...

anonimatul este o chestie draguta! cat despre studiu ..nu am toate rezultatele

Anonim spunea...

anonimatul este o chestie draguta! cat despre studiu ..nu am toate rezultatele

Cioara spunea...

oamenii dau apel cu numar ascuns...nu inteleg de ce te mira Anonim :)) probabil e complexat sau frustrat,sau poate e vreun apropiat :)

Anonim spunea...

cum ai putut sa le nimeresti pe toate?

Unknown spunea...

cred ca nu e cazul sa intram in polemici... parerile sunt pareri si trebuie respectate. toti avem dreptul la opinie, asta nu inseamna ca sunt si adevarate toate cuvintele aruncate mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza.
deci in incercarea mea de a aplana acest inceput de "conflict" sper sa si reusesc.:)

Anonim spunea...

nu iti place in mall? hahahaa mincinoasooo!! parca fara un shopping saptamanal nu e saptamana perfecta

Unknown spunea...

n-am zis ca nu imi place in mall...merg in mall ca orice om normal, intr-adevar nu zilnic, dar 1 data pe saptamana merg (de exemplu la film)... si daca am zis ceva de mall in post, a fost ca sa fac o diferenta intre "perfectul" cu bentley care chiar si-ar pierde viata in mall si unu de care as putea sa ma indragostesc si care sa nu aiba nici o treaba cu asa ceva.
nu inteleg de ce toata lumea intelege anapoda. nu vorbeam de mine... ma rog, fiecare interpreteaza cum vrea. :)