miercuri, martie 03, 2010

MD = Martea Dubioasa!

ieri am fost prea bulversata sa imi prezint impresiile proaspat intrate in primavara, despre Bucurestiul insorit si aglomerat, pentru ca pentru prima data in 2010, ritualul meu MARTIal a fost bulversat si ravasit de cu totul si cu totul alte tabieturi de care depindeam mai mult sau mai putin. asa ca a trebuit sa stau ceva timp sa-mi revin dupa o zi atat de dezamagitor de bruiata si sa-mi aranjez tot universul obisnuit cu aceleasi lucruri martea.... astfel ca, iata ce marti trista am avut saptamana asta:
* m-am trezit de dimineata (la o ora neortodooxa bineinteles, 6:45 - ca marti e singura zi din viata mea care ma exploateaza la greu... ma face sa ma simt corporatista cu norma intreaga) si cand m-am dus sa ma spal pe fata, DEZAMAGIRE!!! :(( in loc sa-l aud pe vecinul de la 5 care de obicei martea isi vomita cu zgomot matele in timp ce eu, bineinteles, ma spal pe dinti, ce constat?!?, mai tinerii mei vecini de la 7, cred ca isi analizau reciproc caracteristicile morfologice si fiziologice ca sa constate deosebirile clar definite dintre cele doua categorii distincte, masculi si femele... cred ca faceau analiza asta... pe masina de spalat ca la un moment dat, cred ca el a fost mai curios sau mai nervos sa constate marile diferente, ca a trintit-o pe femeie atat de tare ca s-a auzit un zgomot de am crezut ca or sa cada peste mine cu tot cu tavan, dar si cu masina de spalat... pentru prima data in viata am strigat in sinea mea "vecine, vomita odata sa simt ca-i marti, nu-mi aduce tocmai azi o asa mare dezamagire in suflet"... ciudat, dar nu m-a auzit! :(
* am zis sa fac totusi o abstractie, e o pura intamplare, sigur e o marti ca oricare alta. asa ca m-am imbracat repede si hop la lift. cobor la parter cu tot cu "buna dimineatza"-n gura... cand?!?! nu era!!! doamna de serviciu nu se pregatea sa spele treptele de la intrare in scara, tragand nervos de o galeata rosie, asa cum a facut toata iarna la -15 grade de era sa cad de 84738493 de ori... probabil ca isi sarbatorea a 93-a aniversare... pentru asta are voie sa primeasca liber (scuze pentru vecinii cititori daca am intinerit-o, dar avem o relatie speciala, asa ca-mi permit)..... bun, deci nici ea nu era!?! super! deja incepusem sa-mi fac griji pentru restul intregii zile.
* ajung intr-un final la romana la doamna de la coloane sa cumpar, ca de obicei, activia... bineinteles, activia era si chiar o vedeam cum imi face cu ochiu din frigider, doamna?! NU... era la 3m in fata mea si in nici un caz nu isi atingea buzele in semn de respect, de prietenie sau de umilinta cu tanarul domn, din contra era mai mult o atingere ca o manifestare erotica in plina strada... atat de erotica incat mai avea putin si-l rupea de saracu domn in doua, se catarase frate pe el. bun, mi-am zis "ooook Cristina, fara activia azi" si mi-am vazut de drum mai departe, nepermitandu-mi sa-i deranjez.
inca incerc sa ma refac dupa o asa dureroasa schimbare. tocmai cand incepusem sa cred ca am cea mai monotona viata, martea, mi s-au schimbat toate convingerile... cu siguranta Bucurestiu este fooaaarte imprevizibil si ar fi trebuit totusi sa stiu asta dupa 2 ani jumate petrecuti impreuna :)

Niciun comentariu: