marți, octombrie 21, 2008

"aroma"_de_Bucuresti!

locuiesc de aproximativ 1 an in Bucuresti si inca nu pot trece peste "placerea" de a merge cu mijloacele de transport in comun...pur si simplu nu ma pot obisnui. daca am reusit sa fac abstractie de babele stresante boncaite cu ruj de zici ca in tinerete au avut centura neagra la "buzeltea", ei bine, altceva ma "urmareste"....
in absolut orice 368 care pleaca de la "piata Drumul Taberei" si ajunge la "piata Romana",domne' pute!... dar pute oribil.... atat de oribil ca te face sa-ti doresti sa nu fii mancat nimic acasa.... ca ti se intoarce stomacu' pe dos.
ma bucur macar ca sunt mirosuri sintetizate pe categorii ca nu cumva sa ma plictisesc sau sa vomit numa din cauza unuia... astfel ca:
1. cand plec dimineata... am cea mai "mare placere"... dupa ce ca e traficul infernal la Razoare... din absolut toate partile se aud "oftaturi" (imaginativa "huuuu" suflat)... ca le aud nu ar fii o mare problema.. dar le si simt.... put a salam de vara + parizer...extraordinar!!!... dau p'afara de "placere"!... dupa ce ca stau ca o sardina si nici macar nu apuc sa-mi mai tin geanta in mana ca-mi sta singura pe piept, mai sunt nevoita sa devin "degustatoare" de salam... "sa fie de la Matache Macelaru' sau Cris Tim" de plictiseala, ma concentrez adanc sa-mi dau seama... o gramada de idei imi invadeaza mintea si "cum ne-cum" ajung cu chiu cu vai la destinatie...
2. cand plec la pranz.... asta e perioada de care incerc sa ma feresc cel mai mult...tocmai de aceea ma prefac ca imi face placere sa merg pe jos cat mai mult... de ce e pranzul perioada groazei???pai, exact atunci ies batraneii pe traseu.... mai greu cu prostata,dupa o varsta, ii inteleg, dar chiar toti au aceeasi problema??? zici ca au drena dupa ei... vomiti, nu alta!
deci da.... asta e....miros insistent de pipi.. din ala care te ustura la nas. e groaznic... feriti-va sa mergeti mai mult de 3 statii ca exista riscul sa nu mai scapati de miros toata ziua.... intra direct in nas.. si nu mai vrea sa plece neam.....
3. seara!...pfff seara.... deja e unanimitate.... cred ca sunt probleme in absolut tot bucurestiul cu aerul conditionat ca domne, mirosul de transpiratie din 368 imi provoaca pacaneala in urechi... toata lumea, dar absolut toata lumea pute a transpiratie.... o lume de nespalati.... si cel mai mult "imi place" cand se tin de bara se sus ca sa aiba echilibru... e faza mea preferata chiar...

domne' asta-i bucurestiu'.... vrei dorinta de afirmare??? vrei sa te lauzi ca tu,provincian get beget, locuiesti in frumoasa capitala si ca mergi cu ratbu'? atunci rabda.. fa-te ca-ti face placere ca pute a HOIT in mijloacele de transport in comun si gata, ai terminat balaceala.
DAR nu in ultimul rand simte-te cu adevarat bine ca, la tine acasa s-a inventat pasta de dinti si gelul de dush! si nu in ultimul rand, ca ai invatat de muuuuuult timp sa le folosesti!

Niciun comentariu: