marți, octombrie 28, 2008

praf_si_pulbere!

nesimtirea! oare ce este nesimtirea?
NESIMŢÍRE s.f. 1. Pierdere a cunoştinţei; leşin. 2. Lipsă de bun-simţ: purtare a celui nesimţit2 (1). 3. Indiferenţă, răceală; lipsă de sensibilitate. – Ne- + simţire.
bun... sunt 3 interpretari.... eu as prefera sa discut despre punctul 2.
exista oameni nesimtiti... foarte nesimtiti.... cei mai nesimtiti... extrem de nesimtiti si lista poate continua... sunt aia care cred ca lumea are miscari de revolutie in jurul lor... ei sunt miezu'...
ii urasc!
ii detest!
imi provoaca greatza....!!!
si ce e culmea in chestia asta??? ca nici macar nu le pasa.... ca, la dracu', ei sunt nesimtiti.
nesimtirea romaneasca e infinita, nu are limita.
datorita faptului ca anul acesta am mai adaugat niste "elemente" in lista mea de nesimtiti, am decis sa si vorbesc despre ei, asta pentru ca intr-un final au reusit sa ma soata din sarite in mod deosebit in ultima perioada de timp.
fac abstractie de cei doi emo - tzigani din ratb care faceau intrecere care pocneste mai tare guma de mestecat, si nu numai ca erau insuportabili (din punct de vedere al zgomotului) dar i-au lipit unei doamne guma de geaca pentru ca a INDRAZNIT sa le atraga atentia ca sunt nesimtiti si bineinteles.... fac abstractie si de cei care isi sufla nasul fara batista in 41 si le lasa pe jos de zici ca mergi pe un teren minat, faci fel de fel scheme sa le eviti...ma rog!... deci fac abstractie de astia....
eu vreau sa vorbesc de aia care uita de responsabilitati, de aia lipsiti de obraz, aia pe care ii doare ii fund ca tara arde... sunt romani... de ce ma mai mira??? de ce sa plateasca ei ceva ce APARENT nu au consumat?? de ce sa nu fie ei nesimtiti si de ce sa-si plateasca datoriile desi prietenii/ colegii lor au facut asta?
cel mai bine e sa beneficieze de servicii moca si sa stea sa frece manganu'. cel mai bine!
bun.. sa revenim... cand sunt acesti nesimtiti, NESIMTITI de fapt??? pai, atunci cand fac ceva constienti ca ar putea rani/supara pe cineva cunoscut (in cazul de fata, eu) sau cand spun ca "Da, o sa platesc, dar nu acum ca nu am bani!" si intre timp se razgandesc ca nah, nu mai au pur si simplu chef sa plateasca... asta e caz de nesimtire acuta sau nesimtire nehotarata (sa fie sau nu nesimtit pana la capat -> ma mai gandesc la cest aspect!) si bininteles, atunci cand fac parte dintr-un grup social care are anumite reguli de conduita, numite si reguli de bun simt, si ei le incalca cu buna stiinta.
urasc sa ma tziganesc pentru 3 lei, dar cel mai tare ma deranjeaza ca NESIMTITII nu mi-i restituie, idiferent de suma... detest ca cineva sa-si insuseasca ceva ce nu-i apartine de drept.
in concluzie:
atunci cand actionezi altfel decat ti-ai luat angajamentul si implicit ai promis ca vei face, esti cel mai nesimtit. si poate ca's dura si extremista, dar am ajuns la capatul rabdarilor.

ma inclin!

Niciun comentariu: