duminică, octombrie 19, 2008

sete_de_culturalizare!

iata ca a venit clipa...!

de aproximativ 1 an, locuiesc in mirificul si extraordinarul bucuresti si pana saptamana trecuta nu mi-am facut curaj sa ma duc sa ma destept... stiu ca e un inceput de post, usor patetic, dar asta mi-a venit sa spun. de ce nu m-am desteptat pana acum?...pai, de lene, comoditate,lipsa de bani?... clar una din alea 3, sau poate chiar toate... oricum sunt atribute specifice noua, tineretului mileniului III, in care eu ma regasesc mai mult de 95,43%.

trecand peste introducerea usor lipsita de sens, ma bag in "desfasurarea actiunii"... domne', eu, Cristina Iuliana + Boboc, am fost la Muzeul Satului. Jur ca ma mandresc, desi aparent n-am facut mare lucru... zic APARENT!...Oricum, genial loc!.... miros de vechi exact cum mirosea la bunica in camara atunci cand eram mica, cufar cu zestre, calti agatati la grinda, sindrila maronie, razboiul de tesut... toate aceste elemente mi-au reamintit de toata copilaria mea, frumoasa de altfel...... 3 lei biletul pentru studenti... mai mult decat foarte motivant... incredibil; am stat 1 an fara sa-mi misc fundul si sa vin, sa vizitez si sunt convinsa ca nu sunt singura in aceeasi situatie. sincer, chiar e pacat sa nu dati o fuga pana acolo, mai ales acum, cat mai e soare si mai ales daca locuiti in bucuresti... concluzia: merita vizitat!



week-end!..... sambata seara... ora 10 , sau ma rog, 22:00... deko cafe... stand up!... cei mai geniali oameni in viata... am simtit nevoia ca fac poza la bilet, ca o dovada de mandrie.

desi am fost, si inca mai sunt fana Seinfeld, am constatat ca habar n-am ce inseamna de fapt stand-up comedy... geniali oameni si cred ca's singurii.. tot respectul pentru ceea ce fac... cred ca cuvintele sunt de prisos pentru a-mi descrie cu exactitate starea de dupa show si oricat as incerca s-o fac sunt convinsa ca nu mi-ar iesi... cafe deko as incadra-o la "nu crezi pana nu vezi".. si cred ca asa am spus tot...

ma inclin!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sunt prea jmecheri !