duminică, octombrie 26, 2008

golul_din_gol!

trec prin aceeasi criza gastronomica din fiecare sfarsit de saptamana studentesc.... e o senzatie din aia in care chiar simti ca daca nu mananci ceva ACUM, IMEDIAT, URGENT maine te gasesc vecinii rece si vanat, iti baga vata in nas, mainile pe piept si dus ai fost!...
e destul de greu... bine, asta daca vedem din punctul de vedere al partii mele infometate... ca cealalta dornica de suplete prefera sa se abtina, ii convine situatia....!
m-am saturat sa ma vada vecinii cum trec cu punga de orez la subrat (ca-i celmai ieftin) si sa cer vecinei din fata un praf de sare... in perioadele mai grele mancam din punga aia chiar si 4 zile... depindea de cat de repede imi reveneam financiar, ca doar nah, duc viata de student neangajat (asta alta mare problema)....
acum din nefericire s-a intamplat si inevitabilul (ceea ce prevazusem de mult ca se va intampla intr-o zi): NO MONEY, NU OREZ!... doar rabdari prajite...! da-i cu apa, stai pe mess, fa dush, incearca sa citesti carti, invoca spiritele sa treaca ziua mai repede si sa vina noaptea sa poti adormi mai repede..... toate au fost inutile!...
domne', mi-e o foameeee..... graaaav de tot! mai am de rabdat pana maine la aceeasi ora (9:04 PM)... daca mai traiesc promit sa ma intorc cu un post nou!

Niciun comentariu: