joi, octombrie 02, 2008

asa ceva... NU!

deci da... gata...m-am hotarat.... dupa multe zile, am decis sa-mi iau inima in dinti si sa vorbesc despre el.... il cheama... SANYE ANTI ADIPOSE TEA!....mda, mi-a schimbat viata.... si bineinteles scaparile fiziologice,care apropo deja nu mai pot fii controlate....
de fiecare data cand aud pe cineva ca a incercat un lucru si ca a dat super rezultate, nu ma pot abtine sa nu incerc si eu.... asa ca am decis sa-mi iau si eu ceai verde pentru prima data in viata mea... prima parte a prospectului suna extraordinar de bine. citez: "elimina grasimea, accelereaza metabolismul, reduce procentul de zahar si grasimi din sange si micsoreaza tensiunea. administrarea pe termn lung nu prezinta pericol de toxicitate sau efecte secundare. daca este utilizat mai des poate preveni constipatia".... ohooo!!!..... asta suna bine, adio constipatie :))) ... asa ca m-am apucat sa beau.. fara sa stau pe ganduri daca spunea ca arde grasimile
....mda! si n-am baut doar 1 cana/zi... am zis ca daca beau 3 ( 1 dimineata,1 la pranz si 1 seara) poate ard mai multe grasimi... ce sa fac daca sunt lacoma din punctu' asta de vedere... :)))... si cum era de asteptat lacomia mea prosteasca a avut si efecte secundare....:
1 la mana... maaaari... dar maaaari dureri stomacale, mai ceva ca atunci cand dai cu ciocanu' sa spergi o nuca si din greseala nimeresti degetu'.... 2 la mana sunete suspecte la volum maxim cand iti era lumea mai draga, si cel mai rau.. imposibil de controlat!.... saracii "colegi" de drum, mai ca se speriau cand auzeau ce era la mine in stomac.... se mutase traficu' din bucuresti dimineata... groaznic!... si nu in ultimul rand, 3 la mana... senzatii de... asezat pe "tron" exagerat de dese. sincer nu doresc la nimeni sa stea la coada sa-si faca abonamentu' de metrou si sa simta asa ceva, fie el si cel mai mare dusman al meu....
.......... nici straight face nu mai puteam sa am cand aveam impresia ca vin senzatiile astea... asa ca am fugit repede la prospect sa citesc reactiile adverse ca eram 100% convinsa ca exista asa ceva.... mda.. erau pe verso! citez: "Observatii: unele persoane pot avea deranjamente intestinale in primele zile de folosire a ceaiului. aceasta inseamna ca reactioneaza pentru eliminarea grasimilor!"
intr-adevar... trebuie sa recunosc ca desi am suferit, am reusit sa scap de mii de grasimi....
in concluzie, a meritat, dar in mod sigur nu as mai repeta asa ceva in viata mea!

3 comentarii:

Iohonney spunea...

o da! ce e mai placut decat asa ceva..:)))))

Unknown spunea...

mai spunea ca dupa ce consumi ceaiul cu regularitate te vei simti proaspat si mai energic..... aiurea! aveam stomacu' lipit de sira spinarii siimi tremurau genunchii ingrozitor... vroiam doar sa dorm, de unde atata energie? :)))

Anonim spunea...

Ce pot spune, Foarte tare!.... asa iti trebuie daca esti lacoma :D....