miercuri, octombrie 22, 2008

"idei"_in_dialog! [partea I]

desi risc sa imi transform acest post intr-unul mai mult decat foarte misogin... pur si simplu nu ma pot abtine... in ultima vreme imi tot aud urechile fel si fel de discutii tampite pe care pur si simplu imi vine foarte greu sa le sterg foarte repede din minte.
de ce noi femeile simtim nevoia sa purtam discutii interminabile despre alte femei? pai, pt ca suntem niste tzatze... de ce ne intereseaza atat de mult daca cutarica si-a luat geaca de la reduceri si de ce nu recunoastem ca desi a facut acest lucru ii vine foarte bine?? bineinteles, pentru ca suntem niste tzatze... de ce stam sa analizam de ce nu si-a mai vopsit vecina blonda radacinile?.. si daca si le-a vopsit de ce ii sta atat de nasol? categoric, pt ca suntem tzatze... de ce este nevoie de mai mult de 3 ore sa aflam daca i-a trecut celulita colegei de serviciu dupa ce a fost la vreo 25 de sedinte cu impachetari de parafango? si de ce parafango si nu fango? raspuns: de tzatze ce suntem... de ce ne uitam lung la oja sarita de pe unghiile "tovarasei" de drum si uitam de ale noastre care nici ele nu-s mai breze?? pai.... de tzatze...
ei bine, tocmai pentru ca am gasit raspunsul tuturor intrebarilor tipic muieresti, va prezint un dialog ascultat "la cald" si realizat in minunatul metrou bucurestean si care bineinteles, e tipic feminin... citez:
"-fata... ai mai vorbit, fata cu ala?
-n-am mai vorbit fata, da-l dracu!
-cum fata ,da-l dracu? de ce fata?
-pai sa vezi fata... l-am sunat alaltaieri seara sa-l intreb ce mai face, fata, si sa vezi... ce crezi ca-mi zice el fata? ca nu poate sa vorbeasca cu mine... ca e la paranghelie, fata!
-cum fata??? paranghelie?
-da fata... acasa la Purix, fata!
-sa mori tu fata! si de ce nu te-ai dus fata?
-de ce sa ma duc fai fata?... sa imi faca mie in oftica fata?.. nu, ms!... am zis ca nu o sa-l mai sun niciodata fata... chit ca am credit chit ca nu am, fata... si sa ma sune si el fata, pana i-o venii acru'n gura fata... ca eu nu-i mai raspund.... da' deloc fata.. deloc!
-hai faaaaaata! de ce??? ca mie mi se pare ca va potriviti fata!va sta suuuper mishto!.... da' acuma faci ce vrei fata... e viata ta... eu una nu mai ma bag!
- fataaaaaa, de unde ti-ai luat geaca asta super jmechera?
-care fata, asta dupe mine?
-da fata, asta!....
-aaaa pai am cumparat-o de la Angi fata... ca a adus marfa din italia fata... cashto rau de tot fata... sa vezi blugi... super jmecheri fata!
-sa mori tu fata... ia sa ma duc si eu pe la ea sa vad ce a adus fata...
[urmeaza statia gara de nord cu peronul pe partea dreapta]
-faataaaa?!?! aici coboram?
-da fata.. aici!
-sigur e bine fata?
-da fata... e... ai incredere in mine fata... ce naiba!

pur si simplu nu mai comentez nimic... nu pot sa zic ca eu, una, ma regasesc in acest dialog, dar cu siguranta in ce am zis mai sus, da!... asta pt ca rautatea este o caracteristica tipic feminina... ma intreb cand o sa ne schimbam si noi, sau daca o sa ne schimbam vre-o data.... asta ramane de vazut!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Niste Tzatze dom`le, ce sa le ceri, n`ai cu cine !:))