joi, octombrie 23, 2008

"idei"_in_dialog! [partea a II-a]

orice OM are dependente... tzigari, droguri, filme, sport, citit, internet... etc. dependente de altfel foarte comune, insa absolut nimeni, repet absolut nimeni nu are dependentele unei femei!... amintim aici:
-dependente de lipgloss : "fataaaa, iti place ce am pe buzitze? fata, e noul gloss de la l'oreal... si stii ce imi place cel mai mult? ca imi vine bine nuantza, se asorteaza cu tenu' e asa suuuper cremos si unde mai pui ca am dat pe el doar 500 de mii fata.. suuuuper ieftin fata"
-dependente de mall: "suuuper tare fataaaaaaa... am fost la mall... mi-am luat o gramada fata... niste suuper botine cu shiretel si muuuulte, da'multe paiete fata... asa simple, ca stii ca asa imi place mie... mi-am mai luat blugi cu shtrasuri sa mearga de club fata, stii ca imi place la "bambu", si mi-au mai ramas bani fata, da' astept noua colectie de la balizza fata.... stii tu, dai un ban, da' stii ca face fata!"
-dependente de oglinda: "deci serios ca mananc fata, da' azi mi-am facut o salata dintr-o juma' de rosie si un sfert de castravete. ma umflasem!.... stii tu, ca eu mananc orice si la absolut orice ora.... ca doar nah'... imi permit!"
..... si nu in ultimul rand, cea mai comuna dependenta intalnita la sexul slab si sensibil... este dependenta unei femei de alta femeie cum ar fii: dependenta de prietena ,cea mai buna cu care vorbesti despre absolut orice ai experimentat si vei experimanta si bineinteles ca discutia este intotdeauna interminabila si nu lipsesc NEVER sfaturile ("fata... dai cele mai bune sfaturi EVER se vede ca suntem Bi eF eF!") si nu in ultimul rand dependenta de mama.... mda! asta e cea mai trista....daca ai o asemenea dependenta trebuie sa iti actualizezi mama oricand, la orice ora din zi si din noapte, cu ce ai facut, vei face, intentionezi sa faci....
pentru a evidentia aceasta dependenta mai bine, iata un "monolog" pe care am "placerea" de a-l asculta absolut in fiecare zi:
-"daaaaaaa,bunaaaaaaa..... ce faaaaaci maaaami???? daaaaa.... sunt suuuuper obositaaaaaaa.... daaaaa.... azi nici nu am avut timp sa fac nimic.. daaaaa.... ca am multe la facultate.. daaaa.... si sunt suuuper obositaaa, stiiiiii???... azi am fost imbracata cu bluza aia gri si sacouashu, stiiiiii??? daaaa, nu mi-a fost asa frig, stiii?? auzi cu ce sa ma imbrac maine??? sa imi iau tricoul ala negru sau camasutza aia??? a mea,stii tu! ..aaaa.... nu stiu... oare o sa-mi fie frig??? nu stiiiuuuuu ce sa faaaaac!.... daaaaa.... daaaaaaa..... azi?... nu... nu... nu pot ma mami sa mananc... dar o sa incerc.... mi-e suuuper greu sa ma trezesc de dimineata si sa mananc... dar o sa incerc... iti promit!!!... daaaa... stiiii.... daaaa.... tu ce mai faaaaci, mamiiiii?? daaaa??? aaaa, daaaa??? (hi hi hi)...... suuuper!... bine maaaaami... te iubesc, te iubeeeeesc stiii??? daaaa te iubesc... te iub....te iubeeeesc muuult stii??? te iubesc... te iubesc,auzi, da?... te iubeeeesc....!! paaaaaa! pa! te iubeeeeesc! paaaaaaa! pa, stiii??? pa paaaaa....da! paaaaaa... te iubeeeeesc!"

de fiecare se incheie apoteotic.... din cauza asta detest pana si reclama la Magura - prajiturica prajiturelelor (aia cu "te iubesc"!)... fereasca dumnezeu sa ma apuce vre-o dependenta din asta!.... cred ca dupa 20 de ani sansele sunt cu muuuult mai reduse sa mi se intample asa ceva... noroc ca sunt normala, ca mai merg la mini prix si nu in ultimul rand ca vorbesc cu mama cel mult 1-2 minute pe zi....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ah, ai mai uitat una: "dependentza" de sala. :D

Unknown spunea...

:) ai dreptate!... dar in asta ma regasesc si eu mai mult de 100% si probabil as fii scris la ea mai mult decat era necesar...
oricum femeile sunt creaturi neintelese si...paradoxal, nici eu nu le inteleg! :)... complicat tare cu ele!