marți, octombrie 07, 2008

despre_ignoranta!

in Romania de azi subiectul asta incepe sa devina din ce in ce mai comun...ma deranjeaza lipsa reactiilor, indiferenta, modul in care trecem cu privirea pe langa lucruri importante (sau mai putin importante) ca si cum nu ar fii acolo si nu in ultimul rand,modul in care ne justificam actiunile... toate astea arata extraordinar de bine faptul ca nu stim sa percepem consecintele gesturilor si actiunilor noastre, indiferent care ar fii ele... "nepasare" e cuvantul care ne caracterizeaza pe noi, ca popor...
ma enerveaza ca ne lipseste sensibilitatea la orice schimbare pe orice plan care ne afecteaza direct, fie el, tehnologic, politic, cultural, social, etc.... asa suntem noi tinerii, si evident ca ma bag in aceeasi oala, ca ma numar printre cei care fac umbra degeaba pamantului... sunt constienta ca nu sunt mai interesanta daca arunc 3-4 cuvinte pe un blog sau ca mai obisnuiesc sa citesc carti uneori ("uneori"=1 la 2 -3 luni)...
astea sunt irelevante pentru mine pt ca 80% din timpul meu liber il petrec tastand ca o idioata pe messenger si nu in ultimul rand restul de 20% ii irosesc simtind pulsul hi5-ului de minim 20 de ori pe zi, nu de alta dar sa ma actualizez cu noile poze a lui X si Y, desi sunt constienta ca asta nu ma face cu nimic mai desteapta si constientizez ca sunt informatii pe care le stochez maxim 10-20 de minute in "unitatea centrala".... sunt o ignoranta, cea mai mare IGNORANTA.... si am ales sa ma numesc asa pentru ca PROASTA suna prea urat... desi undeva in "adancurile cele mai adanci" mi-ar placea sa imi spun asa.... direct.... asta ca recunosc si cunosc defectele.
ei bine, am ajuns la concluzia asta, dupa cursul de ieri... "sisteme informatice".... cel mai tare curs, ce l-am avut pana acum la respectata Academie de Studii Economice, care pur si simplu m-a trezit la realitate...mi-a infipt un varf de ciocate, adanc in fund ca sa ma trezesc si sa nu mai dorm pe mine, sa fiu receptiva la orice informatie ce mi se ofera...
profesorul de sisteme informatice pur si simplu a reusit sa-mi ridice un maaaare semn de intrebare... nu stiu daca asta a fost intentia sau asta e reactia pe care o are orice student la primul contact luat cu dumnealui, dar pe mine m-a marcat adanc....
m-a facut sa-mi dau seama cat de proasta sunt, si asta o spun la modul cel mai serios.... nu a trebuit sa faca prea mare lucru sa ma faca sa-mi dau seama de asta, doar a pus niste intrebari simple si comune pe care ORICE student la marketing ar fii fost normal sa le stie.. de exemplu:"care este topul celor mai bine platite job-uri de pe piata?", "care este topul celor mai utilizate browsere?"... (si astea sunt primele care mi-au venit in minte acum)... nu am stiut absolut nici un raspuns.... asta poate pentru ca nu m-a preocupat sa le aflu desi toata ziua belesc ochii la internet... asa inutil!
in sistemul comunist tinerii erau obligati sa invete vrute si nevrute doar pentru simplu fapt ca TREBUIAU invatate, acum,din pacate nu se mai aplica aceeasi regula,desi ar fii ideal... suntem pe pricipiul "suntem prosti ca asa vrem sa fim si asa ne place", asta pentru ca nu ne trage nimeni a raspundere intr-o institutie de invatamant si nu ne lovim de astfel de lucruri cand mergem pe strada...
sincer... tot ceea ce am spus mai sus.... a avut efecte asupra mea si drept urmare, voi lua o atitudine.... mi-am propus sa ma destept... sa ma informez constant si sa captez lucrurile cu adevarat importante... renunt la bolero,la cancan si la cosmo pentru a-mi forma propria cultura generala....
sper ca acest post sa aiba un efect si asupra ta, cel ce ai avut timp sa citesti tampeniile mele de mai sus, si sper sa constientizezi ca adevarata cultura ne-o formam singuri printr-o permanenta informare....!
Mult Succes!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

poi in primul rand, Multumesc!...
si in al doilea rand as fi de acord cu tine ...stam toata ziua pe mess ca niste idioti zici ca cine stie ce dracu descoperim pe messenger ...insa pe hi5 e chiar frumos sa pierzi o jumatate de ora pe zi pentru ca vezi tot felul de idioti cocalari si proaste care isi pun curu si tatele.

Unknown spunea...

pai si cu ce te ajuta ca vezi prostii?...lasa-i pe ei sa fie asa si desteapta-te tu... ia atitudine!